Οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές που ακολούθησε η εταιρία, και για τις οποίες βεβαιώθηκαν παραβάσεις, αφορούσαν:
– Στη μη παράδοση της συμφωνηθείσας ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης εντός της προθεσμίας που προέβλεπε η σύμβαση, ούτε όμως και στην προθεσμία που συμφωνήθηκε μεταγενέστερα με τους καταναλωτές.
– Στην μη επιστροφή του τιμήματος στους καταναλωτές που ακύρωσαν την παραγγελία τους εκ του ανωτέρω λόγου.
– Στην παροχή παραπλανητικών πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης του πετρελαίου θέρμανσης.
– Στη πρόσκληση για αγορά του προϊόντος σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή χωρίς ωστόσο να ενημερώνονται οι καταναλωτές για τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία δεν μπόρεσε να το προμηθεύσει στην τιμή αυτή, σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες (διαφήμιση “δόλωμα”).
Επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή καταναλωτή 1520 που λειτουργεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Διαβάστε επίσης:
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Το First Sentier και η πραγματική συμφωνία – Όλη η αλήθεια
Σκρέκας: Βαρύς ο πέλεκυς σε αθέμιτες πρακτικές – Θα στηρίξουμε νοικοκυριά και επιχειρήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!