Η εταιρεία πληροφορικής του ομίλου Quest, Uni Systems, υπέβαλε, σύμφωνα με πληροφορίες, προσφορά για το έργο «Μεταρρύθμιση του Δημοσιονομικού́ Συστήματος στην Κεντρική́ Διοίκηση και τη λοιπή́ Γενική́ Κυβέρνηση (Gov-ERP)» προϋπολογισμού 51,522 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δικαιωμάτων προαίρεσης) και η κοινοπραξία των Space – Wind για το «Υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης σε δικαστήρια και σωφρονιστικά καταστήματα και παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης της πορείας των πινακίων και των εκθεμάτων των δικαστηρίων (Ηλεκτρονικό Πινάκιο)», με προϋπολογισμό 19,2 εκατ. ευρώ.

Οι δύο προαναφερόμενοι διαγωνισμοί πραγματοποιούνται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) και το κοινό τους χαρακτηριστικό είναι ότι υποβλήθηκε μια προσφορά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι εταιρείες, γνωρίζοντας ότι το επόμενο διάστημα το δημόσιο θα προκηρύξει μεγάλο αριθμό έργων, στοχεύουν πολύ περισσότερο στα έργα που θεωρούν ότι τους συμφέρουν.

Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία Wind συμμετέχει σε διαγωνισμό έργου ψηφιοποίησης καταθέτοντας προσφορά.

Το Gov-ERP είναι από τα πρώτα έργα Πληροφορικής το οποίο εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης. Ο χρόνος υλοποίησής του υπολογίζεται σε 48 μήνες και αντικείμενό του αποτελεί η παροχή όλων των απαραίτητων υπηρεσιών μεταξύ άλλων για:

Τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών στο πλαίσιο εφαρμογής της δημοσιονομικής πολιτικής, με τη χρήση Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Διαχείρισης, την αναβάθμιση των εφαρμογών πληροφορικής που σχετίζονται με τις διαδικασίες δημοσιονομικής πολιτικής, με την εγκατάσταση και λειτουργία του νέου Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δημοσιονομικής Διαχείρισης (ΟΠΣΥΔΔ), την υποστήριξη των αναγκών του νέου Λογιστικού Πλαισίου για τη Γενική Κυβέρνηση (ΛΠΓΚ) τη συγκέντρωση οικονομικών στοιχείων και λοιπών πληροφοριακών στοιχείων από το σύνολο των Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης με σκοπό τη βελτίωση της πληροφόρησης για τη χάραξη της οικονομικής πολιτικής της χώρας και την παρακολούθηση της ρευστότητας της Κεντρικής Διοίκησης και των λοιπών Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης στο πλαίσιο λειτουργίας του συστήματος Λογαριασμών Θησαυροφυλακίου.

Το αντικείμενο του έργου Ηλεκτρονικό Πινάκιο αποτελείται από δύο κύριες δράσεις:

Σκοπός της 1ης Δράσης: «Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης σε δικαστήρια και σωφρονιστικά καταστήματα», είναι η εισαγωγή́ και αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων στη διαδικασία απονομής της Δικαιοσύνης. Ταυτόχρονα σκοπός είναι η ποιοτική́ αναβάθμιση του έργου της Δικαιοσύνης, ειδικά́ στις περιπτώσεις που απαιτείται κατάθεση ευάλωτων μαρτύρων (ανήλικοι) ή μαρτύρων που έχουν υποστεί εκφοβισμό́ (κακοποιημένες γυναίκες) και η δια ζώσης παρουσίας τους στο δικαστήριο ενδέχεται να διαταράξει την ψυχική́ τους υγεία και να επηρεάσει την διαδικασία διεξαγωγής της δίκης. Επιπρόσθετα η χρήση της τηλεδιάσκεψης θα επιταχύνει το ανακριτικό́ έργο καθώς και την εξυπηρέτηση των αιτήσεων δικαστικής συνδρομής.

Σκοπός της 2ης Δράσης «Υπηρεσίες ενημέρωσης της πορείας των πινακίων και των εκθεμάτων των Δικαστηρίων» είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των δικηγόρων, των διαδίκων και των εμπλεκομένων στις δικαστικές διαδικασίες στις αίθουσες των Δικαστηρίων της χώρας και ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της Δικαιοσύνης και αναβάθμισης της διοικητικής ικανότητας των Δικαστηρίων.

Διαβάστε επίσης

Οι Uni Systems και Guardian Telematics επενδύουν στην PROBOTEK