Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο ξεκάθαρες γίνονται ο προθέσεις της «Μασούτης» για τη δημιουργία πανελλαδικού δικτύου. Μετά την «κάθοδο» στην Αθήνα, την «Μέκκα» της ελληνικής κατανάλωσης, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σχεδιάζει την επέκτασή της σε νέες γεωγραφικές περιοχές της χώρας που σήμερα δεν έχει παρουσία, κυρίως μέσα από εξαγορές.

Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας μιλώντας χθες στο περιθώριο των εγκαινίων του νέου καταστήματος στο Γαλάτσι αποκάλυψε πως γίνονται συζητήσεις με αρκετές μικρομεσαίες αλυσίδες που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της ελληνικής επικράτειας, οι οποίες όπως είπε θα μπορούσαν να μπουν κάτω από την «ομπρέλα» της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας.

Ανάμεσα σε αυτές, όπως είπε βρίσκονται η «Γουντσίδης» στη Δράμα, η οποία αριθμεί 16 καταστήματα εκ των οποίων τα 11 είναι ιδιόκτητα, απασχολεί περισσότερα από 350 άτομα και έχει τζίρο λίγο κάτω από 50 εκατ. ευρώ καθώς επίσης η «Δήμητρα Μάρκετ» στην Κέρκυρα, η οποία διαθέτει δίκτυο 20 καταστημάτων με πάνω από 300 άτομα μόνιμο προσωπικό και πραγματοποιεί τζίρο περίπου 40 εκατ. ευρώ

Εκτός από τα παραπάνω στο «στόχαστρο» της «Μασούτης» είναι αλυσίδες στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Πελοπόννησο.

«Βολιδοσκοπούμε την αγορά και εξετάζουμε διάφορες περιπτώσεις. Αυτή τη στιγμή, στο λιανεμπόριο τροφίμων όλοι συζητάνε με όλους», υπογράμμισε χαρακτηριστικά το στέλεχος.

Η διάθεση που υπάρχει στα κλιμάκια της βορειοελλαδίτικης εταιρείας για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, προτού «στεγνώσει το μελάνι από την εξαγορά της Προμηθευτικής» φαίνεται πως συνδέεται άμεσα με τα αποτελέσματα στην πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η αντίδραση των καταναλωτών στην πρόταση της αλυσίδας είναι θετική, και υπάρχει ικανοποίηση από τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και τα επίπεδα των τιμών, κάτι που αποτυπώνεται και στις έρευνες αγοράς που γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

«Στους περίπου δυο μήνες που είμαστε στην Αθήνα, βλέπουμε μια θετική υποδοχή από το αγοραστικό κοινό. Είναι ικανοποιημένοι από τις τιμές μας, οι οποίες είναι χαμηλότερες έως και 5% από τους βασικότερους ανταγωνιστές μας και ενδιαφέρονται για νέα προϊόντα και μεγαλύτερη ποικιλία», επισημαίνουν οι πηγές της εταιρείας.

Όσον αφορά στο νέο κατάστημα στο Γαλάτσι (Λεωφόρος Βεϊκου 35 & Υψηλάντου 1) που εγκαινιάσθηκε χθες, αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα, διαθέτει 1000 τ.μ. χώρο πώλησης και αποθήκη, εύκολη πρόσβαση, τέσσερα ταμεία και απασχολεί 25 άτομα προσωπικό. Στο κατάστημα λειτουργεί τμήμα αλλαντικών-τυροκομικών, μαναβικής, κρεοπωλείου και τμήμα έτοιμου φαγητού.

Πρόκειται για το δεύτερο αμιγές κατάστημα της βορειοελλαδικής αλυσίδας στην Αττική, καθώς τα υπόλοιπα είναι τα καταστήματα της πρώην Προμηθευτικής.

Στις σκέψεις της διοίκησης είναι η δημιουργία δέκα νέων σημείων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής μέσα στο 2019 αλλά και το άνοιγμα τριών με τεσσάρων καταστημάτων μεγάλου μεγέθους (Grand Μασούτης), πάνω από 2.000 τ.μ. Επιπλέον, αναζητείται χώρος που θα στεγάσει και ένα σημείο χονδρικής (Cash & Carry) του ομίλου ενώ υπάρχουν σκέψεις για επέκταση των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στο Μαρκόπουλο που απέκτησε από την Προμηθευτική.

Αναφορικά με την πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων τη φετινή χρονιά, εκτιμάται πως θα «κλείσουν» με ελαφρά πτώση σχέση με πέρυσι, λόγω της επαναλειτουργίας των σημείων του Μαρινόπουλου υπό τον Σκλαβενίτη.

Η Μασούτης είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Βόρεια Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1976 και σήμερα διαθέτει 331 καταστήματα και απασχολεί περισσότερους 8.100 εργαζόμενους ενώ έχει έσοδα πάνω από 750 εκατ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Με το «δεξί» το ντεμπούτο του Μασούτη στην Αττική – Αισιοδοξία για τη συνέχεια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σκληρό ροκ στην Αθήνα από τον Μασούτη: «Ρίχνει» 2 εκατ. επιπλέον μόνο για αρχή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Μασούτης στο mononews: «Θα τα καταφέρουμε και στην Αθήνα»