ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η υπηρεσία v-Banking της Eurobank, η ηλεκτρονική τραπεζική για επιχειρήσεις, αναδείχθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές ως «Προϊόν της Χρονιάς 2019». Η τελετή βράβευσης έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και την διοργάνωση του θεσμού «Προϊόν της Χρονιάς» έχει αναλάβει η Direction Βusiness Network.
Επίσης η υπηρεσία bleep της Alpha Bank, τραπεζική προπληρωμένη κάρτα, κέρδισε το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς 2019» στην κατηγορία της.
Συγκεκριμένα, στην Τελετή Απονομής των βραβείων του διεθνώς αναγνωρισμένου και καταξιωμένου θεσμού «Προϊόν της Χρονιάς», την αντιπροσώπευση του οποίου έχει αναλάβει από το 2018 η Direction Βusiness Network, βραβεύθηκαν προϊόντα από 19 διαφορετικές κατηγορίες κατόρθωσαν να διακριθούν και θα μπορούν να φέρουν το λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς 2019».
Η απονομή των διακρίσεων έγινε στην κατάμεστη αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, με επιχειρηματικά στελέχη, εκπρόσωπους θεσμικών φορέων, δημοσιογράφους και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να τιμούν με την παρουσία τους τη σημαντική βραδιά.
Αναλυτικά, «Προϊόν της Χρονιάς» αναδείχθηκαν τα εξής: Tsakiris Cooked της Coca-Cola 3E (Chips), Duck® Fresh Discs της SC Johnson Hellas (Καθαρισμός Τουαλέτας), Χρυσή Ζύμη Pizza σε 3 Γεύσεις της Μπάρμπα Στάθης (Κατεψυγμένη Πίτσα), Nescafé Gold της Nestlé Hellas (Καφές Στιγμιαίος), Αλλατίνη Goodness In Me της Elbisco (Μπισκότα Δημητριακών), Fuzetea της Coca-Cola Hellas (Παγωμένο Τσάι), Pampers Pants της Procter & Gamble Hellas (Παιδικές Πάνες – Βρακάκια), Pedigree Dentastix Daily Oral Care της Mars Hellas (Pet Care), Bionol Outdoor της Rolco ΒΙΑΝΙΛ (Πολυκαθαριστικά), Uncle Ben’s Ready to Heat Rice της Mars Hellas (Ρύζι Ready to Heat), Everyday Ultra Plus Sensitive with Cotton της Μέγα Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής (Σερβιέτες Sensitive), Green Cola & Family της Green Cola Hellas (Stevia Soft Drinks with Flavors), Optimum της Media Strom (Στρώματα), Vodafone TV της Vodafone Hellas (Συνδρομητική IPTV), Zewa Deluxe της Essity Hellas (Tissue – Χαρτί Υγείας), v-Banking της Eurobank (Τραπεζική Ηλεκτρονική για Επιχειρήσεις), bleep της Alpha Bank (Τραπεζική Προπληρωμένη Κάρτα), Fairy Ultra της Procter & Gamble Hellas (Υγρό Πιάτων) και Rol Black της Rolco ΒΙΑΝΙΛ (Υγρό Πλυντηρίου Ρούχων).
Μπορείτε να τα δείτε εδώ: https://www.productoftheyear.gr/nikites-2019/
Τα προϊόντα που συμμετείχαν στο θεσμό αρχικά αξιολογήθηκαν από την Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών, την οποία απάρτιζαν επαγγελματίες του κλάδου του εμπορίου, ειδικοί από τομείς όπως το marketing και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και εκπρόσωποι επιχειρηματικών και θεσμικών φορέων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται τα κριτήρια της καινοτομίας.
Όσα προκρίθηκαν εντάχθηκαν στη μεγάλη καταναλωτική έρευνα, που πραγματοποίησε η IRI ηλεκτρονικά και στην οποία συμμετείχαν 2.600 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 – 65 ετών.
Στην Τελετή Απονομής παρευρέθηκε και ο Phillippe Gelder, President & CEO της Voted Product of the Year Worldwide, o οποίος ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που βρίσκομαι απόψε εδώ για την πρώτη Τελετή Απονομής που διοργανώνει η Direction Business Network στην Ελλάδα. Χαρούμενος, γιατί μετά από μερικά χρόνια απουσίας και δυσκολιών, επιστρέφουμε σε αυτή την αγορά που αξίζει αναγνώρισης για τα καινοτόμα προϊόντα της. Υπερήφανος, γιατί στο πρόσωπο του Βαγγέλη και του Κωνσταντίνου Παπαλιού έχουμε βρει τους κατάλληλους συνεργάτες, για να τοποθετήσουμε το concept μας σαν το κορυφαίο βραβείο που προκύπτει από ψηφοφορία καταναλωτών και βοηθά στην αναγνώριση των καινοτόμων brands και την ενίσχυση των πωλήσεών τους».
Από τη μεριά του, ο Ευάγγελος Παπαλιός, Εκδότης-Διευθυντής της Direction Business Network, ανέφερε πως σε αυτή την πρώτη διοργάνωση της νέας εποχής του θεσμού έγιναν σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση της ενίσχυσής του στη χώρα μας.
«Κοινός στόχος ήταν να αποκτήσει την αίγλη και την αξία που του αντιστοιχούν και στην ελληνική αγορά και πιστεύω πως έχουμε ήδη ξεκινήσει να το κατορθώνουμε. Η φετινή παρθενική διοργάνωση αποτελεί τον “πιλότο” μας. Πλέον έχουμε πλήρη και ξεκάθαρη εικόνα για όσα πρέπει να ενισχύσουμε, άλλα και για όσα οφείλουμε να διατηρήσουμε. Θεωρώ πως ήδη, από την επόμενη διοργάνωση, θα έχουμε κάνει ακόμη περισσότερα βήματα προς την κατεύθυνση του στόχου μας», ανέφερε, ενώ συμπλήρωσε πως τα καινοτόμα προϊόντα που διακρίθηκαν στη φετινή διοργάνωση και θα φέρουν το λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς 2019» αποτελούν την καλύτερη απόδειξη πως «παρά τη δύσκολη συγκυρία και την αντίξοη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, υπάρχουν ακόμη υγιείς δυνάμεις στην ελληνική αγορά. Υπάρχουν επιχειρήσεις που επενδύουν στην καινοτομία και οδηγούν τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούνται σε ανάπτυξη».
Το «Προϊόν της Χρονιάς» (Voted Product of the Year) είναι ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος θεσμός βράβευσης διεθνώς σχετικά με την καινοτομία καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, με τις διακρίσεις να προκύπτουν μετά από ψηφοφορία του καταναλωτικού κοινού.
Ιδρύθηκε στη Γαλλία, το 1987, και πλέον διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες ανά τον κόσμο, με τον ίδιο κύριο σκοπό: να αναδεικνύει τα νέα καινοτόμα προϊόντα της αγοράς και να επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που τα δημιουργούν για την επένδυση και την πίστη τους στην καινοτομία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: «Μαζική επίθεση» της Ρωσίας με βαλλιστικούς πυραύλους στο Χάρκοβο
- Τροχαίο στη Λ. Συγγρού – Νεκρός ο πεζός που παρασύρθηκε από το ΙΧ
- Χρήστος Σταϊκούρας: Ο απολογισμός του 2024 και οι προτεραιότητες για το 2025 σε υποδομές και μεταφορές
- Όλο το σχέδιο με τις 36 δράσεις του Υπουργείου Οικονομικών – Ποιες φορολογικές μεταρρυθμίσεις και επενδύσεις δρομολογεί για το 2025