array(0) {
}
        
    
Menu
-0.25%
Τζίρος: 76.19 εκατ.

Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;

Business

Προετοιμάσου για τη νέα εποχή του τουρισμού

Η πανδημία έπληξε σφοδρά τον τουρισμό και έθεσε νέα ερωτήματα για το παρόν και το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας. Έχει όμως, παράλληλα, αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία ανασχεδιασμού για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα, με την υιοθέτηση καλύτερων και κοινωνικά υπεύθυνων πρακτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές προκλήσεις και ευκαιρίες, αλλά και τα αιτήματα των καιρών.

Σε τι θα διαφέρουν οι απαιτήσεις των επισκεπτών στη νέα εποχή που ξεκινά έπειτα από ένα διάστημα παρατεταμένης εσωστρέφειας; Τι μένει σταθερό και τι αλλάζει; Τι μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους του κλάδου να βρεθούν «μπροστά» από τις αλλαγές και να τις αξιοποιήσουν προς όφελός τους;

1

Νέες τάσεις, με ενδιαφέρουσες προεκτάσεις για τον κλάδο

Μία πρώτη παράμετρος που αναδείχθηκε κατά την πανδημία και πιθανότατα ήρθε για να μείνει είναι η σημασία της υγείας και της διασφάλισής της σε κάθε πτυχή της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Την ίδια στιγμή, η πανδημία φαίνεται να έχει ενισχύσει αισθητά την οικολογική συνείδηση μερίδας καταναλωτών.

Η στροφή των τελευταίων σε συνήθειες με μειωμένο περιβαλλοντικό πρόσημο, με έμφαση στην υγεία και στην ευεξία, έχει προεκτάσεις για τον τουρισμό. Διαμορφώνει καταναλωτές που μπορεί να αξιολογούν αρνητικά τις μη περιβαλλοντικά φιλικές συσκευασίες ή τα πλαστικά μιας χρήσης, που είναι διατεθειμένοι να επιλέξουν να επισκεφθούν προορισμούς εκτός σεζόν ή να αναζητήσουν εμπειρίες εκτός της πεπατημένης, που εκτιμούν πρακτικές ανάδειξης της τοπικότητας, ενώ για τις μετακινήσεις τους θα προτιμήσουν το ποδήλατο ή την πεζοπορία αντί για το αυτοκίνητο.

Έρευνες δείχνουν επίσης ότι μετά το πέρας της πανδημίας οι ταξιδιώτες επαναπροσδιορίζουν τη σχέση τους με τη φύση, αναζητώντας ταξίδια περιπέτειας στο φυσικό περιβάλλον και επιδιώκοντας αποδράσεις από τον αστικό ιστό. Ψηλά στην ατζέντα τοποθετούνται πια και τα ταξίδια «bucket list», που μπορεί να ανέβαλαν για χρόνια, ενώ αρκετοί ειδικοί προβλέπουν μια στροφή σε ταξίδια με σκοπό, για βαθύτερες στιγμές και εμπειρίες.

Τέλος, οι τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων από μεγάλο μέρος του πληθυσμού στη διάρκεια της πανδημίας διαμορφώνουν νέα δεδομένα και για τον τουρισμό. Οι επισκέπτες επιθυμούν την αμεσότητα και χρηστικότητα που προσφέρουν οι ψηφιακές κρατήσεις και το εύρος των εφαρμογών για την ενημέρωση και την οργάνωση κάθε πτυχής του ταξιδιού τους.

Με αυτά τα δεδομένα, η επανεκκίνηση του τουριστικού κλάδου προϋποθέτει αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε και δρούμε, στον προγραμματισμό, στις υπηρεσίες και στα μέτρα που λαμβάνουμε. Με επαγγελματίες σωστά ενημερωμένους και εκπαιδευμένους, που καλούνται να ανταποκριθούν στις επιταγές μιας νέας εποχής, αποκτώντας νέες γνώσεις και δεξιότητες, βελτιώνοντας το υπάρχον υπόβαθρό τους και προσαρμοζόμενοι στις νέες συνθήκες.

Empowered: ένας πολύτιμος σύμμαχος για το μέλλον της εργασίας

Οι άνθρωποι της Coca-Cola Τρία Έψιλον χτίζουν το αύριο μαζί με τις κοινότητες του τουριστικού κλάδου, επενδύοντας στην ενδυνάμωσή τους μέσα από καινοτόμες πρωτοβουλίες. Ένα από τα πλέον εμβληματικά τέτοια προγράμματα είναι τo Εmpowered, το πιο ευρύ δωρεάν πρόγραμμα ενίσχυσης και απασχολησιμότητας του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα, που υλοποιείται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον με στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr και σκοπό να προσφέρει σήμερα τις δεξιότητες του αύριο σε χιλιάδες επαγγελματίες, νέους και γυναίκες, ώστε να εξελιχθούν και να διεκδικήσουν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον.

Έχει στηρίξει περισσότερα από 30.000 άτομα μέχρι σήμερα και στοχεύει, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες ψηφιακές εκπαιδεύσεις και workshops, να ενδυναμώσει 10.000 επαγγελματίες κατά τη διάρκεια του 2022. Το πρόγραμμα υποστηρίζουν έμπρακτα πάνω από 35 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και στελέχη από τον χώρο του F&B, του τουρισμού και της εκπαίδευσης, συμμετέχοντας σε upskilling sessions, mentoring sessions, group mentorings και job opportunities σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Όπως αναφέρει η Λία Ζαμπέτογλου, Head of Learning & Talent Development, Sani/Ikos Group και εισηγήτρια σε ένα από τα σεμινάρια του προγράμματος: «Δράσεις σαν το Empowered, δεν μπορούν παρά να μας αγγίζουν στον πυρήνα μας ως ξενοδοχειακό Όμιλο. Άλλωστε η Φιλοξενία είναι ένας κλάδος που υπάρχει μόνο μέσα από τους ανθρώπους και στον Όμιλο Sani/ Ikos είμαστε τόσο περήφανοι για την ανάπτυξη και την εξέλιξη που έχουμε προσφέρει σε τόσους νέους ανθρώπους κοντά μισό αιώνα τώρα. Στην εισήγηση μου “Νέα Γενιά Επαγγελματιών στον Τουρισμό: Όλα τα Skills Που Χρειάζεσαι” συζητάμε για διαφορετικές γενεές, για συμπεριφορές, επαγγελματισμό, δεξιότητες, εκπαίδευση και ανάπτυξη, και άλλες έννοιες που καθορίζουν στρατηγικά τον κλάδο μας και το μέλλον του».

 Aνακάλυψε πλούσιο περιεχόμενο και trainings και παρακολούθησέ τα με το δικό σου ρυθμό στην πλατφόρμα Empowered!

Αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ να μάθεις τα πάντα για την αγορά εργασίας και τις δεξιότητες του μέλλοντος, σου δίνεται η δυνατότητα να το κάνεις όπου και όποτε θέλεις μέσα  στην πλατφόρμα Empowered. Η παρακολούθηση είναι δωρεάν, ενώ κάποιες από τις θεματικές που αναπτύσσονται και σχετίζονται άμεσα με τον κλάδο της τουριστικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας είναι οι ακόλουθες:

 

  • Οδηγός για Receptionist: Μάθε Όλα Όσα Χρειάζεται να Γνωρίζεις!

 

  • Κάνε Κράτηση! Εισαγωγή στα Προγράμματα Διαχείρισης Κρατήσεων Opera System & Protel

 

  • Απογείωσε τις Υπηρεσίες Ενός Τουριστικού Γραφείου

 

  • Νέα Γενιά Επαγγελματιών στον Τουρισμό: Όλα τα Skills Που Χρειάζονται

 

  • Διεκδίκησε Ανοιχτές Θέσεις Εργασίας στον Ξενοδοχειακό Κλάδο

 

  • Εισαγωγή στα Social Media και το Digital Marketing

 

  • TikTok, Snapchat & Instagram για Επιχειρήσεις

 

Μπες  στην πλατφόρμα Empowered και βρες αυτά και ακόμα περισσότερα trainings που σχετίζονται με τον κλάδο.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤτΕ: Στα €18,66 δισ. αυξήθηκε το ταξιδιωτικό πλεόνασμα, με τις εισπράξεις να υπερβαίνουν τα €20 δισ.
Όλγα Κεφαλογιάννη: Νέα χρονιά ρεκόρ το 2024 για τον ελληνικό τουρισμό – Τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 δισ. ευρώ
Οι δημοφιλείς προορισμοί για τις ημέρες των εορτών
ΤτΕ: Αύξηση 19,7% στις τουριστικές εισπράξεις τον Οκτώβριο
ΣΕΤΕ: Εκτός αναπτυξιακού 9 στις 10 τουριστικές επιχειρήσεις
ΙΤΕΠ: «Υψηλή» και «άνιση» φορολογία στα Ξενοδοχεία – Το 19% του κόστους παραγωγής αντιστοιχεί σε φόρους
Τουρισμός: 50% περισσότεροι Αμερικανοί ψάχνουν διακοπές στην Αθήνα
Σκληραίνει ο πόλεμος με τα Airbnb – Αντισυνταγματική η παρέμβαση του υπουργείου, λένε οι εταιρείες
Μητσοτάκης από Κρήτη: Η οικονομία υπεραποδίδει – Τα χρήματα επιστρέφουν σε έργα με κοινωνικό αποτύπωμα
Τουρισμός: Άνοιγμα στην Ινδία το επόμενο στοίχημα της Όλγας Κεφαλογιάννη