Η δημιουργία τριών νέων θυγατρικών εταιρειών, μέσω της διάσπασης των κλάδων Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service) Καταστημάτων (Shops) και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου (Technical Field Operations) από την ΟΤΕ ΑΕ και την Cosmote, εισέρχεται στην τελική ευθεία με την προγραμματισμένη για αύριο έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων.

Η διοίκηση του Ομίλου ΟΤΕ, υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Μιχάλη Τσαμάζ, όπως εξηγείται στην «Λεπτομερή Έκθεση επί του Σχεδίου Σύμβασης Διασπάσεων», επιδιώκει την ορθολογικότερη λειτουργική δομή και την εξειδίκευση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της επιχείρησης.

Ιδιαίτερη σημασία έχει η ενίσχυση της δυνατότητας του Ομίλου να συνάπτει συμφωνίες παροχής υπηρεσιών σε τρίτους και αυτό αφορά κυρίως τις θυγατρικές που θα συγκεντρώσουν τη δραστηριότητα της Εξυπηρέτησης Πελατών (Cosmote E-Value Υπηρεσίες Contact Center ΑΕ) και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου (Cosmote Τεχνικές Υπηρεσίες ΑΕ, πρώην OTEplus).

Μέσω αυτής της δυνατότητας θα επιχειρηθεί η αύξηση των εσόδων του Ομίλου, ενώ στα πλεονεκτήματα του εγχειρήματος, όπως περιγράφονται από τη διοίκηση του ΟΤΕ στους μετόχους, είναι επίσης η καλύτερη διαχείριση των πόρων και η ευελιξία στη μεταβαλλόμενη ζήτηση.

«Ο τομέας των ηλεκτρονικών επικοινωνιών υφίσταται ουσιώδεις αλλαγές και η ευελιξία, η αναγνώριση ευκαιριών μέσω νέων περιοχών δραστηριοποίησης ή και μέσω της εξειδικευμένης παροχής υπηρεσιών καθώς και η ανάπτυξη νέων στρατηγικών, υπαγορεύουν την προσαρμοστικότητα» σημειώνεται σχετικά.

Ειδικότερα, ανά κλάδο:

Η ενοποίηση των μονάδων εξυπηρέτησης και τηλε – πωλήσεων συμβάλλει στην ομογενοποίηση των διαδικασιών, στην ευέλικτη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, στην καλλιέργεια ενιαίας κουλτούρας και εφαρμογή κοινών εταιρικών πολιτικών, καθώς και στη ενδυνάμωση της εξειδίκευσης αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Τα θετικά αυτά αποτελέσματα αναμένεται να δώσουν τη δυνατότητα στη νέα θυγατρική να διευρύνει περαιτέρω τις επιχειρηματικές συμφωνίες για παροχή προηγμένων υπηρεσιών Contact Center σε τρίτους, εκτός Ομίλου ΟΤΕ, ενισχύοντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα και αυξάνοντας την αποδοτικότητά της.

Σημειώνεται ότι η Cosmote E-Value παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που   αφορούν εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα λογαριασμών, διερεύνησης και επίλυσης τεχνικών θεμάτων, διαχείρισης παραπόνων, διαχείρισης παραγγελιών, υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγου, πωλήσεων και προώθησης προϊόντων. Οι εν λόγω υπηρεσίες απευθύνονται σε οικιακούς, επιχειρησιακούς και εταιρικούς πελάτες, μέσω τηλεφωνικών καναλιών επικοινωνίας, δηλαδή εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και μέσω ψηφιακών καναλιών όπως, chat, e-mail, social media, video call.

Η συγκέντρωση του κλάδου των Καταστημάτων στην Γερμανός ΑΕ, η οποία έχει εμπειρία 40 ετών παρουσίας ως δίκτυο λιανικής, θα συμβάλει στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των καταστημάτων, στην ομογενοποίηση των διαδικασιών και των εμπορικών πολιτικών και στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας.

Μέσω της απόσχισης του κλάδου Technical Field Operations επιδιώκεται η ταχύτερη και πιο στοχευμένη εκμετάλλευση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ΟΤΕ με σκοπό την παροχή υπηρεσιών και σε τρίτους. Παραδείγματα των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του κλάδου αποτελούν η λειτουργία των μεγαλύτερων τηλεπικοινωνιακών υποδομών της χώρας, η πανελλαδική παρουσία εξειδικευμένου προσωπικού και τεχνικού εξοπλισμού, η αυτοματοποίηση της καθημερινής λειτουργίας με τη χρήση προηγμένων πληροφοριακών συστημάτων (π.χ., WFM, Predictive maintenance, AI algorithms) και η δυνατότητα υλοποίησης πολυσύνθετων έργων (Rural, FFTH, Vectoring, Lead by Technicians, 4G network).

Όπως επισημαίνεται, τα ανταγωνιστικά αυτά πλεονεκτήματα σε συνδυασμό με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς (ανάπτυξη smart home, outsourcing λειτουργιών συντήρησης συγγενών κλάδων π.χ., δικτύων ενέργειας) καθιστούν εύλογη την απόσχιση τη δεδομένη χρονική στιγμή με στόχο την περαιτέρω ευελιξία και ταχύτητα στην προσπάθεια απόκτησης νέων πελατών.

Διαβάστε επίσης:

Citi: Δίνει τιμή στόχο 20 ευρώ για τον ΟΤΕ – Βλέπει περιθώριο ανόδου 47%

Ο ΟΤΕ στους διεθνείς δείκτες FTSE4Good με τις κορυφαίες εταιρείες σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης

Πώς μοιράζονται ΟΤΕ, Vodafone, Wind και Forthnet τις συμβάσεις του «Σύζευξις 2» για την παροχή υπηρεσιών στο Δημόσιο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση