Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Πώς να κάνετε το blog σας να “σκοτώνει” με κόστος κάτω των 10 ευρώ

Τι θα γινόταν άραγε, εάν ο διάσημος σεφ James Oliver, αφού μαγείρευε τα δημιουργικά πιάτα του που τον έκαναν παγκοσμίως γνωστό, αποφάσιζε αμέσως μετά να τα πετάξει στα σκουπίδια; Στο αστείο αυτό σενάριο, τα νόστιμα πιάτα του κορυφαίου Βρετανού σεφ δεν θα πωλούνταν σαν χρυσάφι. Τι σχέση όμως μπορεί να έχει η μαγειρική με τη δημιουργία ενός blog;

Ακριβώς όπως στην περίπτωση του μάγειρα, ο οποίος δεν θα γινόταν ποτέ γνωστός εάν ο κόσμος δεν δοκίμαζε τα πιάτα του, έτσι και στην περίπτωση του blog δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του, εάν δεν υπάρχει και κοινό που το διαβάζει. Για τον λόγο αυτό η σωστή προώθηση ενός blog αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας, τόσο για τον δημιουργό του, όσο και για την επιβίωση του.

Υπάρχουν παρόλα αυτά ορισμένοι τρόποι “φιλικοί” προς εσάς και την τσέπη σας, με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε το προσωπικό σας ιστολόγιο, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε μια περιουσία, συγκεκριμένα πολύ λιγότερο από το ποσό των 10 ευρώ.

Δείτε παρακάτω τις 6 οικονομικότερες στρατηγικές που μπορούν να “εκτοξεύσουν” την φήμη του blog σας στα ύψη.

1. Ενδυναμώστε το blog μόλις με $8 σας μέσω Facebook

Το Facebook είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσα από την οποία μπορείτε να πετύχετε την βέλτιστη προώθηση του blog σας, στοχεύοντας σε ένα συγκεκριμένο δημογραφικό αναγνωστικό κοινό.  Εάν λοιπόν αποφασίσετε να ξοδέψετε ένα μικρό ποσό στην προώθηση σας μέσω αυτού του δικτύου, να είστε σίγουροι πως γρήγορα θα απολαύσετε τους καρπούς της προσπάθειας σας.

2. Εμπλουτίστε το περιεχόμενο του.

Η πρώτη εντύπωση γνωρίζουμε πολύ καλά πως είναι και η πιο σημαντική. Για τον λόγο αυτό, οποιοδήποτε κείμενο σας οφείλει να διαθέτει τόσο εξαιρετικό περιεχόμενο, όσο και ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα.

3. Τραβήξτε εντυπωσιακές φωτογραφίες.

Ως γνωστόν μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις. Άρα, όσο ανεβάζετε όμορφες εικόνες στο blog σας με την βέλτιστη ποιότητα, προσελκύετε περισσότερους αναγνώστες άρα και περισσότερα views.

4. Η έννοια του “remarketing”.

Με την έννοια αυτή αναφερόμαστε στην προώθηση της δουλείας σας μέσω διαφήμισης του και σε άλλα blogs και site. Η έννοια αυτή είναι τόσο σημαντική όσο και η ίδια έννοια του αρχικού marketing.

5. Μελετήστε τα στατιστικά στοιχεία για την ενδεχόμενη βελτίωση του blog.

Ας υποθέσουμε ότι ακολουθήσατε όλα τα παραπάνω βήματα. Τώρα το επόμενο βήμα που πρέπει να σας απασχολεί είναι η παρακολούθηση της εξέλιξης των προσπαθειών σας. Παρακολουθώντας και αναλύοντας όλα τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν την λειτουργία του blog σας μπορεί να σας βοηθήσουν στον εντοπισμό και αναγνώριση των ενδεχόμενων λαθών σας.

6. Προωθήστε το περιεχόμενο σας με “τρέλα”.

Ίσως το σημαντικότερο και φτηνότερο εργαλείο προώθησης της δουλειάς να είστε εσείς οι ίδιοι. Είτε πηγαίνοντας μια βόλτα είτε γνωρίζοντας καινούργιο κόσμο, μην ξεχνάτε να γνωστοποιείτε στον κόσμο το εγχείρημα σας. Μην ξεχνάτε τέλος το ότι ο καλύτερος manager του εαυτού μας είμαστε εμείς οι ίδιοι.

Διαβάστε επίσης: 

http://www.mononews.gr/ta-korifea-estiatoria-tou-kosmou-ke-i-megali-ekplixi-gia-to-2016/53515

Δείτε ακόμη: 

http://www.mononews.gr/sexi-nosokomes-tou-kentrou-emodosias-apantoun-stous-epikrites-spot-den-itan-sexistiko-video/53565