Τα ηνία της συνδρομητικής αγοράς συνεχίζει να κρατά η Cosmote, αφού σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου ΟΤΕ που ανακοινώθηκαν την Πέμπτη, ο Σεπτέμβριος ήταν ένα μήνας ρεκόρ για την Cosmote TV, ενώ συνολικά προστέθηκαν πάνω από 20.000 νέοι πελάτες, ως αποτέλεσμα της εμπορικής συμφωνίας με την Nova για το αθλητικό περιεχόμενο.

Αυτή η νέα συνθήκη, επέτρεψε στην Cosmote TV όχι μόνο να αναχαιτίσει την πορεία του Netflix στην Ελλάδα, αλλά και να το ξεπεράσει κατά πολύ.

Οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ ανήλθαν σε 710 χιλιάδες, καταγράφοντας αύξηση 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο ΟΤΕ πέτυχε ρεκόρ προσθήκης 24 χιλιάδων συνδρομητών τηλεόρασης, τη μεγαλύτερη αύξηση για πάνω από δύο χρόνια, αποτυπώνοντας ξεκάθαρα τα οφέλη που προκύπτουν από την πρόσφατη συμφωνία αμοιβαίας διάθεσης αθλητικού περιεχομένου ΟΤΕ-ΝΟVΑ.

Ο CEO του ΟΤΕ Κώστας Νεμπής τόνισε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη ότι η συμφωνία, εκτός από το ότι παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, ενισχύει την αξία των υπηρεσιών, αποτελεί μια αποτελεσματική πολιτική δράσης κατά της πειρατείας και αναμένεται να οδηγήσει στην ανάπτυξη της συνολικής αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Ακολουθεί το Netflix

Αν και το Netflix δεν δημοσιεύει στοιχεία για την Ελλάδα, οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για λίγο πάνω από 600.000 συνδρομητές. Σύμφωνα με αυτές τις εκτιμήσεις, το Netflix μένει πίσω συγκριτικά με την Cosmote TV στην Ελλάδα.

Η Nova έχοντας επενδύσει σημαντικά ποσά για να αποκτήσει την Premier League και το Ισπανικό πρωτάθλημα αλλά και να διατηρήσει την Euroleague, εκτιμάται ότι έχει πλέον κάτι παραπάνω από 460.000 συνδρομητές, συνεχίζοντας να καταγράφει ανοδικά νούμερα από τις αρχές του χρόνου, με την τάση να έχει αυξηθεί περαιτέρω από το καλοκαίρι και μετά την εμπορική συμφωνία με την Cosmote.

Ταυτόχρονα η Vodafone έχει λίγο πάνω από 220.000 συνδρομητές, με την διοίκηση να εκτιμά ότι η τάση είναι ανοδική. Το δυνατό της χαρτί είναι το ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενώ η συνεργασία με το HBO αλλά και η επιλογή προσθήκης του Disney+ έχει δώσει πολλαπλά οφέλη στην πλατφόρμα.

Όσον αφορά τη βάση των ξένων πλατφορμών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Just Watch, στο τρίτο τρίμηνο του 2024, το Netflix παραμένει πρώτο με την Amazon Prime Video να ακολουθεί. Το Disney+ έρχεται τρίτο έχοντας όμως ανεβάσει ρυθμούς, ενώ πιο πίσω βρίσκεται η Apple TV και η Mubi.

Το Netflix έκλεισε με οριακή πτώση 1% των μεριδίων του φτάνοντας το 36%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Amazon Prime Video με άνοδο 1% το τελευταίο τρίμηνο φτάνοντας το 35%. Το Disney+ κατέχει το 14% της αγοράς διευρύνοντας την απόσταση από την Apple TV που έχει το 8% ενώ στο 3% έχει περιοριστεί το ποσοστό της Mubi.

Διαβάστε επίσης:

Νεμπής: Μεγάλη ανάπτυξη από συνδρομητική και FTTH – Αισιοδοξία για την πώληση της TKRM

Φωτιά στη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα βάζει η συμφωνία DT-Netflix

Disney και Reliance δημιουργούν μια υπερδύναμη $8,5 δισ. στην ινδική αγορά των media