ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα νέα ήθη του Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ, τελειώνει ο Ατζούν στον Σκάι, το Open και ο Ηλιόπουλος και οι «αρρυθμίες» του Κοκλώνη
Σύμφωνα με τη NielsenIQ, τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, δηλαδή την 36η και την 37η, ο συνολικός τζίρος στο οργανωμένο λιανεμπόριο σημείωσε αύξηση 11,1%.
Εάν εξαιρεθούν τα ανοίγματα νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη ήταν ελαφρώς πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.
Τη μεγαλύτερη συμμετοχή σε αυτή τη θετική τάση είχαν οι ταχυκίνητες κατηγορίες (FMCGs), οι οποίες παρουσίασαν βελτιωμένο τζίρο κατά 11,8%, ενώ θετικά επίσης κινήθηκαν τόσο οι κατηγορίες των φρέσκων προϊόντων επί ζυγίω (+10,8%) καθώς και του bazaar (+3,8%).
Ειδικότερα για τα FMCGs, παρά την ανάπτυξη του τζίρου (+11,8%) στο σύνολο της αγοράς, οι όγκοι πωλήσεων παρουσίασαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης, στο +0,7%, υποδηλώνοντας ότι ο αυξημένος τζίρος προέρχεται από πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών, για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.
Κατηγορίες που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων (γάλα, μπισκότα, χυμοί, γραφική ύλη κ.α.) παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη, με τις περισσότερες να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό.
Ενδεικτικά αναφέρονται το συσκευασμένο ψωμί στο +29,2%, η γραφική ύλη στο +14,7%, τα δημητριακά στο +11,6% και οι συσκευασμένοι χυμοί στο +8,2%.
Διαβάστε επίσης:
Προμηθευτές – λιανεμπόριο στα… χαρακώματα για το «καλάθι του νοικοκυριού»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Άλμα 3% έφερε η άδεια Μπάιντεν στην Ουκρανία να χρησιμοποιεί πυραύλους ATACMS βαθύτερα στη Ρωσία
- Μπορέλ: Οι πύραυλοι που πήραν την άδεια Μπάιντεν να χρησιμοποιηθούν κατά της Ρωσίας δεν έχουν πολύ μεγάλο βεληνεκές
- Νάπολη: Τουλάχιστον 3 νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο κατασκευής πυροτεχνημάτων – Αναζητούνται εγκλωβισμένοι
- Mercedes GLA 250e χωρίς εταιρικό φόρο!