ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για κάθε πάροχο χωριστά: Η μέση ταχύτητα μετάδοσης στη ροή καθόδου για τον ΟΤΕ το Α΄ εξάμηνο ήταν 22 Mbps(σχεδόν αμετάβλητη από το δεύτερο εξάμηνο του 2015 – πρώτο εξάμηνο 2015, 16 Mbps). Η αμέσως επόμενη καλύτερη μέση ταχύτητα καθόδου είναι της Wind, 21 Mbps (από 20 Mbps πριν ένα χρόνο), ακολουθεί η Cyta με 20 Mbps (Σημ: Τα αποτελέσματα Cyta αναφέρονται στους συνδρομητές της εταιρείας Vodafone που προέρχονται από την εταιρεία Cyta, καθώς, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η τεχνική ενοποίηση των δικτύων των δύο εταιρειών).
Η Forthnet, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις της ΕΕΤΤ, καταγράφει μέση ταχύτητα 18 Mbps και είναι η μοναδική εταιρεία για την οποία η μέση ταχύτητα σύνδεσης διαγράφει πτωτική τροχιά. Η υψηλότερη τιμή που είχε ήταν τα 19 Mbps το δεύτερο εξάμηνο του 2012. Αυτό αποδίδεται στο γεγονός ότι η Forthnet δεν είχε κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσει σημαντικές επενδύσεις στο δίκτυό της. Η μέση ταχύτητα για την Vodafone το πρώτο εξάμηνο του 2019 ήταν κοντά στα 17,8 Mbps, σχεδόν αμετάβλητη από το 2016 (η μέτρηση για τη Vodafone ξεκινά από το 2016).
Υψηλοί είναι οι χρόνοι για την παροχή αρχικής ευρυζωνικής σύνδεσης (95ο εκατοστημόριο – τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα ολοκληρωμένων παραγγελιών). Βάσει πάντα των στοιχείων που συλλέγει και δημοσιοποιεί η ΕΕΤΤ στον ΟΤΕ είναι 45 μέρες και έχει αυξηθεί σε σχέση με τις 30 μέρες που ήταν ένα χρόνο πριν, περίπου 36 είναι για την Forthnet και τη Cyta και 10 για τη Forthnet. (Ο χρόνος μετράται από τη στιγμή της λήψης της παραγγελίας από το συνδρομητή μέχρι που η υπηρεσία είναι έτοιμη προς χρήση. Στα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνεται η εταιρεία Vodafone, λόγω εντοπισμού λαθών και διαδικασίας ελέγχου που εκκρεμεί).
Αναφορικά με το χρόνο αποκατάστασης των βλαβών σε γραμμές ευρυζωνικής πρόσβασης οι λιγότερες ώρες καταγράφηκαν στη Forthnet, 180 ώρες, η Cyta και ο ΟΤΕ χρειάζονται κατά μέσο όρο 380 ώρες, η Wind 520, και η Vodafone 600 ώρες. (Τα στατιστικά αφορούν το 95ο εκατοστημόριο – τιμή που αντιστοιχεί στο 95% των ταχύτερα αποκατεστημένων βλαβών. Μετράται από τη στιγμή αναφοράς μιας βλάβης από το συνδρομητή μέχρι την αποκατάστασή της, για το σύνολο παραδεκτών βλαβών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.)
Ως προς το ποσοστό εξυπηρέτησης των παραπόνων των τελικών χρηστών το υψηλότερο 100% έχει η Cyta, και ακολουθεί η Vodafone με 95%, η Wind 91%, η Cosmote 87,5%, η Forthnet 85% και ΟΤΕ με 88%. (Το ποσοστό εξυπηρέτησης παραπόνων τελικών χρηστών δηλώνει το ποσοστό παραπόνων τελικών χρηστών που αντιμετωπίστηκαν επαρκώς από τον κάθε πάροχο εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή τους από το συνδρομητή.)
Ακόμη, ως προς το ποσοστό παραπόνων ορθότητας λογαριασμού το υψηλότερο 2,5% καταγράφει η Wind, οι Vodafone, OTE και Cosmote είναι στο 0,5% με τη Forthnet να καταγράφει 0 παράπονα. (Το ποσοστό παραπόνων ορθότητας λογαριασμού προκύπτει από το συνολικό αριθμό παραπόνων σχετικά με λογαριασμούς που διατυπώθηκαν από συνδρομητές κάθε παρόχου, προς το σύνολο των λογαριασμών που εκδόθηκαν από τον κάθε πάροχο.)
Το ποσοστό αποτυχίας των εθνικών κλήσεων είναι στο 0,3% (στις VoP κλήσεις είναι λίγο υψηλότερο 0,4%).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης στην ογκολογία
- Gigabit Voucher: Άνοιξε η πλατφόρμα για την απόκτηση ευρυζωνικής σύνδεσης – Δικαιούχοι και οδηγίες
- MicroStrategy: Αγόρασε επιπλέον 51.780 bitcoin έναντι 4,6 δισ. δολαρίων
- Έκρηξη στους Αμπελόκηπους: Συνελήφθη 31χρονος – Εντοπίστηκε αποτύπωμά του σε σακούλα