ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Πόρτο (FC Porto), σε συνεργασία με το Betano, το διεθνές brand της Κaizen Gaming και βασικός χορηγός της πορτογαλικής ομάδας, έκαναν ένα νέο βήμα προς την συμπεριληπτικότητα, καθώς την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου εγκαινίασαν το INZONE στο Στάδιο Ντραγκάο.
Πρόκειται για ένα sensory room, δηλαδή έναν χώρο που απευθύνεται σε ανθρώπους με αισθητηριακές διαταραχές, όπως ο αυτισμός. Το INZONE είναι ένας χώρος που στοχεύει να κάνει την εμπειρία του ποδοσφαίρου περισσότερο προσβάσιμη, καθώς προσφέρει έναν ελεγχόμενο χώρο για να παρακολουθήσει κάποιος τους αγώνες, μειώνοντας τα εξωτερικά ερεθίσματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί.
Το INZONE δημιουργήθηκε με συνεργασία της Betano και της Σχολής Υγείας του Πολυτεχνείου του Πόρτο (Escola Superior de Saúde do Porto-IPP) και αποτελείται από τρία στάδια.
Το πρώτο στάδιο, που είναι το ίδιο το sensory room, διευκολύνει την παρουσία των ατόμων με νευροποικιλομορφία, παρέχοντάς τους ιδιωτικότητα και δυνατότητα ελέγχου όλων των αισθητηριακών ερεθισμάτων. Το δεύτερο στάδιο μειώνει τον έλεγχο και τους προετοιμάζει για το τρίτο στάδιο, τον τελικό στόχο του INZONE, που είναι να επιτρέψει την ενσωμάτωση αυτών των ατόμων και των οικογενειών τους στις κερκίδες του σταδίου μαζί με τους υπόλοιπους οπαδούς.
To sensory room του Ντραγκάο, το οποίο κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές της UEFA, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές ανάγκες των θεατών, θα είναι πηγή επιστημονικών ερευνητικών εργασιών, οι οποίες θα υλοποιούνται σε συνεργασία με τη Σχολή Υγείας του Πολυτεχνείου Πόρτο και θα εμπλουτίζεται διαρκώς. Στόχος είναι να αποτελέσει παράδειγμα για το πώς το ποδόσφαιρο οφείλει να είναι ένα παιχνίδι για όλους, αδιακρίτως.
«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς στην Kaizen Gaming και το Betano, να παρουσιάζουμε αυτή την πρωτοβουλία που δημιουργεί ένα περιβάλλον συμπερίληψης για τους οπαδούς με αισθητηριακές διαταραχές. Το sensory room στο Στάδιο Ντραγκάο είναι ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά την κοινωνική ενσωμάτωση και τη συμπερίληψη στο χώρο του αθλητισμού.
Με την υποστήριξη του Προέδρου της Πόρτο, και σε συνεργασία με τη Σχολή Υγείας του Πόρτο, καταφέραμε να δημιουργήσουμε έναν ασφαλή και ευχάριστο χώρο για παιδιά και ενήλικες.
Το Σάββατο, που το sensory room άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε τους πρώτους του επισκέπτες σε επίσημο αγώνα της Πόρτο για το πρωτάθλημα, η συγκίνηση ήταν μεγάλη για όλους. Παιδιά, με τους συνοδούς τους και φροντιστές, που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται στο γήπεδο, παρακολούθησαν τον αγώνα, έπαιξαν και χάρηκαν μια βραδιά με ωραίο ποδόσφαιρο.
Στην Kaizen Gaming, υποστηρίζουμε τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση, σε κάθε στίβο και στάδιο του αθλητισμού και της ζωής», σημείωσε ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, εκ μέρους της Kaizen Gaming .
Aπό την πλευρά του, ο Ζόρζε Νούνο Πίντο Ντα Κόστα, Πρόεδρος της Πόρτο επεσήμανε ότι: «Η Πόρτο έχει αναλάβει δράσεις στο πλαίσιο της βιωσιμότητας και ειδικότερα, της συμπερίληψης, για τις οποίες νιώθω περήφανος και αποτελούν σημείο αναφοράς.
Σε συνεργασία με το Betano και τη Σχολή Υγείας του Πολυτεχνείου του Πόρτο, αυτή αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία, που μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε στο Στάδιο Ντραγκάο υπηρεσίες που δεν υπήρχαν προηγουμένως, ώστε να υποδεχτούμε όλους ανεξαιρέτως τους οπαδούς της Πόρτο».
Η ενέργεια αυτή είναι η τελευταία σε μια σειρά πρωτοβουλιών που έχει υλοποιήσει η ομάδα της Πόρτο, με στόχο την προώθηση της συμπερίληψης στο ποδόσφαιρο.
Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα έχει ήδη εντάξει τη μετάδοση του ύμνου της στην αγγλική νοηματική γλώσσα στις οθόνες του σταδίου, την ακουστική περιγραφή των αγώνων για άτομα με προβλήματα όρασης, αλλά και την εφαρμογή του κωδικού ColorAdd για άτομα με αχρωματοψία.
Διαβάστε επίσης:
ACTION 24: Το μηνιαίο πολιτικό βαρόμετρο της ΟPINION POLL απόψε Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου στις 19:00
Cyprus Airways: Ξεκινούν ξανά οι πτήσεις προς Τελ-Αβίβ
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ισχυρές επιδόσεις το 2023 και νέα προϊόντα το 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike