ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στη τιμή των 195 εκατ. δολαρίων, πούλησε δύο containerships του στόλου της η Capital Product Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Πρόκειται για δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 9.288 containers το καθένα, και ειδικότερα τα «CMA CGM Magdalena» και «Adonis» τα οποία ναυπηγήθηκαν το 2016 στα ναυπηγεία της Daewoo και το 2015 και 2016 αντίστοιχα.
Η παράδοση των δύο πλοίων στον αγοραστή θα γίνει τον Μάιο ενώ η λογιστική τους αξίας στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021 ήταν 72,1 εκατ. δολάρια, και 71,7 εκατ. δολάρια αντίστοιχα (καταγράφοντας λογιστικό κέρδος 26,2%). Η εταιρεία αναμένει κέρδη, από την πώληση μετά την αποπληρωμή των δανείων για την απόκτησή τους ύψους περίπου 97,6 εκατ. δολαρίων.
Η Capital Product Partners διαχειρίζεται ένα στόλο από 17 πλοία περιλαμβανομένων 14 neo – panamax containerships τριών panama και ενός capesize.
H εταιρεία για το δ΄τρίμηνο του 2020 είχε ανακοινώσει κέρδη ύψους 7,3 εκατ. δολαρίων έναντι 5,8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, ενώ τα έσοδά της για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκαν στα 35,1 εκατ. δολάρια από 27,7 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο διάστημα του 2019, καταγράφοντας αύξηση 27%.
Σημειώνεται ότι στις 27 Ιανουαρίου 2021 η εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Nasdaq συμφώνησε να εξαγοράσει από την Capital Maritime & Trading Corp. τρία αδελφά containerships μεταφορικής ικανότητας 5.100 teu το καθένα. Πρόκειται για τα «Seattle Express», «Long Beach Express» και «Fos Express», ναυπήγησης 2008 από τα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries στη Νότια Κορέα.
Τα εν λόγω πλοία, μετά τα special surveys και την εγκατάσταση BMWS, θα παραδοθούν στην Capital Product Partners L.P και θα ναυλωθούν για πέντε χρόνια από τη Hapag-Lloyd έναντι 12.300 δολάρια την ημέρα.
Διαβάστε επίσης:
Στον Βαγγέλη Μαρινάκη το 1,98% της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή
Σαρώνουν τα super tankers οι Έλληνες εφοπλιστές – Στα 2,8 δισ. οι ναυπηγήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike