Στο αναδιαμορφωμένο εμπορικό πάρκο αεροδρομίου δίπλα στην τεράστια χαρακτηριστική μπλε με κίτρινο πινακίδα ΙΚΕΑ του ομίλου Φουρλή, υπάρχουν  άλλες τρεις. Οι δύο, Intersport και Holland & Barrett, εταιρείες του ιδίου ομίλου και η τρίτη, της αλυσίδας Πλαίσιο.

Η αναμόρφωση του πρώτου ΙΚΕΑ στην Αθήνα με τον περιορισμό των τετραγωνικών των αποθηκών στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της εταιρείας που αφήνει μικρότερο χώρο για την παραλαβή των προϊόντων, μοντέλο που ήδη έχει δοκιμαστεί στα Ιωάννινα, τώρα στην Αθήνα  και έπεται η Λάρισα, απελευθέρωσε χώρο για εμπορική εκμετάλλευση και για τη «συγκατοίκηση» των αλυσίδων.

1

Τα οφέλη για  ΙΚΕΑ και  όμιλο Φουρλή

Συγκατοίκηση, η οποία έχει πολλαπλά οφέλη, με την αύξηση των πωλήσεων για την ΙΚΕΑ, από το καλοκαίρι που λειτουργεί το μοντέλο hub του αεροδρομίου να φτάνει στο 30%.

«Στόχος μας είναι να λειτουργήσουν συνεργειακά οι πωλήσεις των καταστημάτων, να καταστεί ένας εμπορικός μαγνήτης για όλα τα brands» όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος του ομίλου, Βασίλης Φουρλής στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου καταστήματος της αλυσίδας Πλαίσιο, που εγκαταστάθηκε δίπλα στo Intersport και Holland & Barrett.

Πρόκειται για το 26ο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας. Εκτείνεται σε 3.000 τ.μ. και φιλοξενεί τόσο λευκές συσκευές όσο και οικιακό εξοπλισμό. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Κώστα Γεράρδο  «τo 26o κατάστημα Πλαίσιο στο εμπορικό πάρκο Αεροδρομίου, είναι το μεγαλύτερο του δικτύου και έχει τη νέα retail ταυτότητα της εταιρείας. Βρίσκεται σε σημείο που εξυπηρετεί τα ανατολικά προάστια, καθώς και μέρος των βορείων και νοτίων προαστίων. Στεγάζεται σε έναν χώρο με άνετο parking, λειτουργεί Κυριακές για έξι μήνες το χρόνο και «συμβιώνει» με τρία υπέροχα brands».

Επένδυση στη διεύρυνση του δικτύου

Το νέο κατάστημα είναι μια επένδυση της τάξης του 1 εκατ. ευρώ και εντάσσεται στο επενδυτικό πλάνο για ανάπτυξη 10 καταστημάτων στη διετία 2024-2026.

Όπως ανέφερε χθες ο κ. Γεράρδος,  στο περιθώριο των εγκαινίων, το νέο κατάστημα στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου Ελ. Βενίζελος αποτελεί επίσης το νέο μοντέλο καταστημάτων για την αλυσίδα. Στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας της έχει ήδη εγκαινιάσει ένα νέο σημείο στα Ιωάννινα και εκτιμά ότι θα προσθέσει έως το 2026 ακόμη οκτώ σημεία, επενδύοντας αθροιστικά περίπου 30 εκατ. ευρώ. Όλες οι νέες επεκτάσεις θα συμπεριλαμβάνουν και τις λευκές συσκευές, εκπροσωπώντας πλέον τη νέα ταυτότητα της Πλαίσιο.

Ιστορικό υψηλό πενταετίας

Σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά με το λιανεμπόριο ηλεκτρικών ειδών να μετασχηματίζεται και τους μεγάλους παίκτες να επιδιώκουν το άνοιγμα της… βεντάλιας με την είσοδο σε νέες αγορές, η Πλαίσιο με τη στρατηγική διεύρυνσης του δικτύου επιδιώκει να αποκτήσει την κρίσιμη μάζα που θα οδηγήσει σε περαιτέρω ενίσχυση του αποτυπώματός της στην αγορά.

Το 2023 η εταιρεία έκλεισε με ιστορικό υψηλό πενταετίας με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στα  468,8 εκατ. ευρώ έναντι 434,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 7,8%.  Σημειώνεται  ότι οι πωλήσεις τόσο της χρήσης 2023 όσο και του 2022 έχουν επηρεαστεί από το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή», ωστόσο η βαρύτητα της κατηγορίας στις πωλήσεις της Πλαίσιο – αν και αυξάνει σταθερά φθάνοντας στα 75 εκατ. ευρώ για το 2023- παραμένει μικρή σε σχέση με τον κύριο όγκο πωλήσεων ειδών τεχνολογίας.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα κέρδη προ φόρων του ομίλου και της εταιρείας ανήλθαν σε 6,189 εκατ. ευρώ και 6,528 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, μειωμένα κατά 3,4% και 2,4%. Τα κέρδη μετά φόρων του ομίλου και της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 4,455 ευρώ και 4,797 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 12,0% και 10,3%.

Διαβάστε επίσης

Πλαίσιο: Τζίρος αυξημένος 50% στην πενταετία

ΙΚΕΑ: Είμαστε έτοιμοι για πιθανούς εμπορικούς δασμούς από τον Τραμπ

Όμιλος Φουρλής: Το σχέδιο για τα νέα καταστήματα IKEA σε όλη την Ελλάδα