Την παρουσίαση των θετικών του οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2018 παρουσίασε στους αναλυτές την Τετάρτη ο Όμιλος Πλαίσιο. Παράλληλα η διοίκηση του ομίλου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα σημαντικά βήματα που αποτέλεσαν ορόσημα για το 2018 αλλά και τους πυλώνες στρατηγικής για το 2019, μιας χρονιάς σημαντικής για την εταιρεία καθώς συμπίπτει με την επέτειο των 50 χρόνων από την ίδρυση της Πλαίσιο, το 1969.

Κατά το 2018, οι πωλήσεις του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 309 εκ. ευρώ (από 286 εκ. Ευρώ το 2017) παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8%. Την ίδια ώρα, τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 6,1 εκ. ευρώ.

Παίρνοντας τον λόγο ο Γιώργος Γεράρδος, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Πλαίσιο, μίλησε για τα 50 χρόνια ιστορίας της εταιρείας που συμπληρώνονται φέτος. Πενήντα έτη με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη, όπως ανέφερε, που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από το λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning και που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον.

Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, στάθηκε στα σημεία-«κλειδιά» του 2018:

-Στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του καταστήματος Πλαίσιο. Τα νέα καταστήματα στα Χανιά και την Αγία Παρασκευή προσεγγίζουν το ταξίδι του επισκέπτη δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων.

-Στην εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η Σχολική Περίοδος, όσο και η Black Friday με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος αντίστοιχα.

-Στην ουσιαστική εξέλιξη των ανθρώπων της Πλαίσιο, η οποία συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000 ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.

Ο κ. Γεράρδος παρουσίασε, επίσης, τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019. Η οποία έχει ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τον νέο τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, το οποίο αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της Πλαίσιο. Στο ίδιο πλαίσιο ανάπτυξης εντάσσονται άλλωστε και η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing.

Τα παραπάνω, λειτουργούν πάντοτε σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση για νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας, όπως για παράδειγμα συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα Πλαίσιο.

Το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018 στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019 όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκ. ευρώ.

Έγινε ειδική αναφορά στη δράση της εθελοντικής ομάδας #plai_sou, αλλά και στις διακρίσεις που πέτυχε ο Όμιλος το 2018 ξεχωρίζοντας τα βραβεία Retail Business Awards, τη διάκριση για “Λειτουργική / Επιχειρησιακή βελτίωση” στα Growth Awards και το βραβείο Εμβληματικής Προσωπικότητας του Χ.Α. που απονεμήθηκε στον κύριο Γεώργιο Γεράρδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλαίσιο: Ρεκόρ πωλήσεων από την αρχή της κρίσης εν μέσω συνεχών επενδύσεων

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κώστας Γεράρδος: Το επενδυτικό πλάνο των 10 εκατ. ευρώ της Πλαίσιο Computers