ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Στην αντεπίθεση περνά η Πλαίσιο, η οποία εμφανίζεται αποφασισμένη να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην εγχώρια αγορά. Συγκεκριμένα η εταιρεία της οικογένειας Γεράρδου ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά των λευκών ηλεκτρικών συσκευών (ψυγεία, κουζίνες, κτλ.) μέσα στο 2019 ενώ θα διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα του κλάδου, η οποία ανακάμπτει μαζί με την ελληνική οικονομία. Παράλληλα, προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, Κωνσταντίνος Γεράρδος σχολιάζοντας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών την επικείμενη είσοδο του στην αγορά των λευκών συσκευών τόνισε πως έχουν γίνει οι απαραίτητες έρευνες αγοράς και σημείωσε πως θα διεκδικήσει μερίδιο από την πίτα των 500 εκατ. ευρώ, μέσα από μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση. Δήλωσε μάλιστα ότι η εταιρεία θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό υπό καλύτερες συνθήκες σε σχέση με το παρελθόν καθώς οι βασικοί παίχτες πλέον έχουν περιορισθεί από δέκα που ήταν το 2005 στην αγορά ηλεκτρικών ειδών σε πέντε σήμερα.
«Όταν ταράζονται τα νερά δίνονται ευκαιρίες και πρέπει να τις αξιοποιούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ εκτίμησε πως μια πιθανή αποχώρηση της Media Μarkt θα ανακατέψει και πάλι την τράπουλα στην αγορά. Παράλληλα, ανέφερε πως η Πλαίσιο είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την επέλαση του ηλεκτρονικού εμπορίου (την αμαζονοποίηση όπως είπε χαρακτηριστικά) και τις εξελίξεις που φέρνει η νέα εποχή, λέγοντας πως «όσοι είναι σωστά τοποθετημένοι στο νέο σκηνικό δεν έχουν να φοβηθούν το παραμικρό». «Όλο το μυστικό», συμπλήρωσε, «βρίσκεται στα logistics και στην εμπιστοσύνη του πελάτη για το χρόνο παραλαβής των προϊόντων».
Αποκάλυψε μάλιστα ότι η Πλαίσιο έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τέσσερις φορές την ημέρα τις τιμές αρκετών προϊόντων, προκειμένου να παραμένει η φθηνότερη αλυσίδα στην κατηγορία της τεχνολογίας. Όσον αφορά στην «Black Friday», τόνισε πως ήρθε για να μένει, λέγοντας πως το 2018 οι πωλήσεις ήταν αυξημένες έως 50% καλύπτοντας τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου.
Στην παρέμβαση που έκανε ο ιδρυτής της εταιρείας, Γιώργος Γεράρδος σημείωσε ότι το Πλαίσιο φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια ζωής, σημειώνοντας πως η αλυσίδα ξεκίνησε το 1969 με έναν υπάλληλο -υπονοώντας τον εαυτό του- σε 11 τ.μ στην οδό Στουρνάρη και το 2019 έχει φθάσει στους 1.500 εργαζόμενους και στα 34.000 τ.μ.
Επιπλέον, το 1969 είχε 15 προμηθευτές και σήμερα 2.678. Δεν είχε καμία επιχείρηση και σήμερα αριθμεί 330.000 πελάτες επιχειρήσεις. Πριν 50 χρόνια ήταν ένας ο ιδιοκτήτης της εταιρείας και σήμερα έχει 4.000 μετόχους καθώς είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών πριν από 20 χρόνια.
Αναφορικά με την πορεία των πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2019, η διοίκηση της Πλαίσιο εξέφρασε την ικανοποίησή της και ανέφερε πως προσδοκά αυτή η ανάπτυξη να συνεχισθεί και τα επόμενα τρίμηνα. Θετικά χαρακτήρισε και τα μηνύματα από το πρόγραμμα αγορών Μήνα- Μήνα, με τους καταναλωτές να κάνουν χρήση του προγράμματος προχωρώντας σε αγορά προϊόντων με χρηματοδότηση από την Εθνική Τράπεζα. Να σημειωθεί πως ο τζίρος της Πλαίσιο ανήλθε στα 308,9 εκατ. ευρώ το 2018 σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με το 2017 ενώ τα EBITDA μειώθηκαν κατά 11,8% στα 9,5 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πλαίσιο: Έρχονται νέες επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ μέσα στο 2019
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλαίσιο: Ρεκόρ πωλήσεων από την αρχή της κρίσης εν μέσω συνεχών επενδύσεων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κινδυνεύει η Ελλάδα από τους Ντεγκρέτσια και τα εγγόνια της Φρειδερίκης;
- Πιερρακάκης: Έρχονται νέοι τύποι σχολείων από το 2025- Η συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, οι καινοτομίες και η εδραίωση του ΙΒ
- Όταν ο Δένδιας σπιτώνει αξιωματικούς
- Το ΠΑΣΟΚ στα κάγκελα, οι άλλοι σε αμηχανία και η Ν.Δ. αναζητά όραμα