Κέρδη ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων κατέγραψε στο δ’ τρίμηνο του 2017 η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, περιορίζοντας έτσι τη ζημία της για το σύνολο του έτους που μας πέρασε, η οποία διαμορφώθηκε στα 6,1 εκατ. δολάρια.

“Στη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου του 2017 η Euroseas επέστρεψε στην κερδοφορία, όχι μόνο λόγω της ανάκαμψης των αγορών του ξηρού φορτίου και των containerships, αλλά επίσης και χάρη στις συνεχείς προσπάθειές της να ελέγξει τη δομή των λειτουργικών, χρηματοπιστωτικών και κεφαλαιακών δαπανών της και τις κεφαλαιακές ροές”, δήλωσε σχετικά ο Αριστείδης Πίττας.

Ο ίδιος πρόσθεσε: “Είμαστε αισιόδοξοι για τις προοπτικές τόσο στα bulkers όσο και στα containerships, καθώς η ζήτηση για πλοία αναμένεται σύμφωνα με τους περισσότερους αναλυτές να παραμείνει ισχυρή τα επόμενα χρόνια, με στήριξη από μία ισχυρή παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και μέτριες πιέσεις στο κομμάτι της προσφοράς”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό ήταν το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο για την εταιρεία από το 2011, και τώρα η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει την ανανέωση του στόλου της, με την πώληση του παλαιότερου πλοίου της, του bulker Monica P (χωρητικότητας 47.000 dwt, κατασκευής 1998), η οποία έχει ήδη δρομολογηθεί, με υποψήφιους αγοραστές να “τσεκάρουν” το πλοίο, του οποίου η τρέχουσα χρονοναύλωση λήγει αυτόν το μήνα.

Μετά την πώληση του Monica P, ο στόλος των bulkers της Euroseas θα αποτελείται από πέντε πλοία, συν ένα ακόμα νεότευκτο kamsarmax που θα παραλάβει τον ερχόμενο Μάιο, ενώ ο στόλος της των containerships αποτελείται από 11 πλοία.

Εν τω μεταξύ, η Euroseas βρίσκεται σε συζητήσεις με ενδιαφερόμενους για μία συγχώνευση του στόλου της, μεταξύ των οποίων και η Poseidon του Γιώργου Γιουρούκου, με τον οικονομικό διευθυντή της Euroseas, Τάσο Ασλίδη, να σημειώνει στο conference call για τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου ότι η βελτίωση στην αγορά του ξηρού φορτίου έχει καταστήσει πιο πιθανές τις συγχωνεύσεις και εξαγορές εταιρειών.

Είδαμε ευκαιρίες στο παρελθόν, αλλά το γεγονός ότι η αγορά ήταν σε χαμηλά επίπεδα σήμαινε ότι δε βιαζόμασταν”, ανέφερε, και τόνισε πως η Euroseas θα συνεχίσει να επιδιώκει ναυλώσεις των πλοίων της για μικρό χρονικό διάστημα, αναμένοντας περαιτέρω ανάκαμψη της αγοράς, και θα πάει σε πιο μακροχρόνιες συμφωνίες μόνο στην αγορά των containerships και μόνο αν τα κέρδη από τέτοιες συμφωνίες ξεπερνούν τα 3.000 δολάρια ημερησίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Οικονόμου: Δικαστική ψυχρολουσία μετά τη δικαίωση – Τι συνέβη με την κινεζική JSG

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε Έλληνα εφοπλιστή το ποσοστό που κατείχε η HSH Nordbank στην FSL Trust

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Οικονόμου: Οι επόμενες κινήσεις της TMS Cardiff Gas