ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο διεθνούς φήμης brand strategist θεωρεί πως η Ελλάδα απέκτησε νέα δυναμική στο διεθνές επίπεδο και χαρακτηρίζει εντυπωσιακά τα διθυραμβικά σχόλια του κορυφαίου ισραηλινού συγγραφέα και φιλοσόφου, Yuval Noah Harari αναφορικά με την αντίδραση της χώρας μας στον κορονοϊό.
«Τελευταία φορά που ακούστηκε πως ο κόσμος πρέπει να ακολουθήσει την Ελλάδα ήταν πριν 2.500 χρόνια», λέει χαρακτηριστικά, συμφωνώντας με την άποψη πως οι Έλληνες υποτιμήσαμε τον εαυτό μας και τις ικανότητές μας, τα προηγούμενα χρόνια.
Ο κ. Οικονομίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων θήτευσε στο πλευρό του θεμελιωτή της Apple, Steve Jobs εκτιμά πως η Ελλάδα θα βγει πιο ενισχυμένη από την πανδημία και δηλώνει αισιόδοξος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας τα επόμενα χρόνια. «Βλέπω ανάπτυξη μπροστά μας», λέει και προσθέτει πως η Ελλάδα γίνεται όλο και πιο ελκυστική.
Δεν είναι τυχαίο, συνεχίζει, πως υπάρχουν αρκετοί ξένοι επενδυτές που ενδιαφέρονται να τοποθετηθούν στην εγχώρια αγορά, φέρνοντας ως παράδειγμα την επένδυση που προτίθεται να υλοποιήσει ο αμερικάνικος γίγαντας της τεχνολογίας, Microsoft τα επόμενα χρόνια στην Αττική.
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσει και τις τάσεις επιστροφής κορυφαίων στελεχών σε ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσονται τελευταία. Όπως λέει, η επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης στις περισσότερες χώρες εξαιτίας της πανδημίας έχει κάνει τους Έλληνες που εργάζονται στο εξωτερικό να επανεξετάσουν τη στάση τους και να σκεφτούν το ενδεχόμενο επιστροφής στην χώρα μας, όπου η κατάσταση είναι σαφώς πολύ καλύτερη.
Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα περισσότερο από ποτέ η Ελλάδα έχει την ευκαιρία να μετατραπεί σε «Καλιφόρνια της Ευρώπης». Με την έννοια του ρόλου που παίζει η συγκεκριμένη περιοχή για τις ΗΠΑ, όπου ευδοκιμούν εταιρίες πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας. «Δηλαδή ένας τόπος δημιουργικότητας, με λίγη τρέλα», όπως έχει δηλώσει παλαιότερα. «Πουθενά αλλού στην Ευρώπη», επισημαίνει, «δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο».
Όσον αφορά στο τι θα μπορούσε η χώρα μας να κάνει καλύτερα για να εκμεταλλευθεί τις ευκαιρίες που αναδύονται, ο κ. Οικονομίδης είναι ξεκάθαρος: «Καταρχάς πρέπει να γνωρίζουμε τι έχουμε γύρω μας. Πολλές φορές δεν ξέρουμε πού ζούμε. Και να το επικοινωνήσουμε προς τα έξω. Όχι μόνο οι όμορφες θάλασσες, αλλά και το πνεύμα. Έχουμε πολλά να κερδίσουμε από αυτό…».
Τονίζει επίσης πως η τοποθέτηση του Στηβ Βρανάκη στη θέση του επικεφαλής δημιουργικού (Chief Creative Officer) στην Προεδρία της Κυβέρνησης, ως ειδικού συμβούλου του πρωθυπουργού, συνιστά μια πολύ καλή εξέλιξη, σημειώνοντας ήταν κάτι πολύ πρωτοποριακό σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κλείνει λέγοντας πως η πανδημία συνέβαλε να αντιληφθούμε τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος και παράλληλα ανέδειξε την αξία της αλληλεγγύης. Κάτι που θεωρεί πως θα μας ακολουθήσει και στην μετά Covid-19 εποχή.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο κομμάτι της «θετικής ατζέντας» στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ μεταξύ 25 και 29 Νοεμβρίου
- Επιχείρηση εντοπισμού τυχόν αγνοούμενων μεταναστών νότια του Φαρμακονησίου
- Moody’s: Στην επενδυτική βαθμίδα «Α» η Κύπρος για πρώτη φορά εδώ και 13 χρόνια