array(0) {
}
        
    
Menu
0.07%
Τζίρος: 123.41 εκατ.

Βασιλίσσης Όλγας: Τον Σεπτέμβριο ολοκληρώνεται η ανάπλαση – Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις  

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα scrubbers

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται. Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Attica: Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση scrubbers στο BLUE STAR MYCONOS
Οικογένεια Αλαφούζου: H Okeanis Eco Tankers πούλησε τρία τάνκερ έναντι 120 εκατ. δολαρίων
Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τις εκπομπές ρύπων, τον Ιανουάριο του 2020, έχει αρχίσει και οι απόψεις των εφοπλιστών για τον ιδανικότερο τρόπο συμμόρφωσης προς αυτούς διίστανται.

Μία από τις λύσεις που προτιμούν αρκετές εταιρείες είναι η εγκατάσταση συστήματος καθαρισμού καυσαερίου (Exhaust Gas Cleaning System – EGCS), ευρύτερα γνωστό ως Scrubber, στα πλοία τους.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί και ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming. 

Αρκετοί, ωστόσο, Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι ο όμιλος των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships) έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του, με εξαίρεση δύο. Μάλιστα τόνισε ότι η συγκεκριμένη επένδυση έχει κόστος 350 εκατ. δολάρια.

Η περίπτωση της Seanergy 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Seanergy Maritime Holdings, Σταμάτης Τσαντάνης, επέλεξε μεν τη λύση των scrubbers, ωστόσο, κατάφερε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση για την τοποθέτηση τους.

Συγκεκριμένα προχώρησε στη σύναψη συμφωνιών με τους ναυλωτές της εταιρείας για την εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) σε πέντε από τα πλοία της, τύπου Capesize. Μάλιστα, έχει εξασφαλίσει την έγκαιρη προμήθεια του εξοπλισμού από την Hyundai Materials της Ν. Κορέας και έχει ήδη κλείσει ημερομηνίες εγκατάστασης σε μεγάλο ναυπηγείο της Κίνας.

Το έργο αναμένεται να εκτελεσθεί το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, ενώ μετά την ολοκλήρωση του θα ξεκινήσουν οι χρονοναυλώσεις των σχετικών πλοίων διάρκειας μεταξύ τριών έως πέντε ετών με τρεις ναυλωτές ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνταξιοδότηση με 25ετία και με χρήση πλασματικών ετών – Οι 16 «τυχερές» κατηγορίες

Ελβετικό φράγκο: Ομαδική αγωγή 1.100 δανειοληπτών – Ζητούν μεγάλες αποζημιώσεις

Σεισμικός χορός τη νύχτα στην Αττική – Τι βλέπουν οι σεισμολόγοι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασιλίσσης Όλγας: Τον Σεπτέμβριο ολοκληρώνεται η ανάπλαση – Πού εντοπίζονται καθυστερήσεις  
Μπρα ντε φερ ΡΑΑΕΥ – ΔΕΔΔΗΕ για το WACC: Ως 7,2% θέλει η ΡΑΑΕΥ-Σήμερα οι αποφάσεις
Νέα πλατφόρμα για τα προγράμματα στεγαστικής πολιτικής – Πώς θα λειτουργεί
Συμμαχία Χαρδαλιά – ΕΤΑΔ για την αξιοποίηση του Τάε Κβο Ντο στο Φάληρο
Phos Βank: Πότε θα πάρει άδεια η τράπεζα της Εκκλησίας – «Τρέχει» η ΑΜΚ των 30 εκατ. ευρώ
Egis: Σε τροχιά εκσυγχρονισμού το μετρό της Γαλλίας με έργα άνω του 1 δισ. ευρώ
Αποθήκευση ενέργειας: Ισπανοί, Ουκρανοί και Γάλλοι στις αιτήσεις Απριλίου της ΡΑΑΕΥ
Μία μοναδική ευκαιρία για την χώρα
Χρυσή Βίζα: Πόσο επηρέασε τη στεγαστική κρίση
Real Consulting: Αύξηση τζίρου και είσοδος σε νέες αγορές