• Business

    Ποιες είναι οι 6 start-up που πήγαν Σαν Φρανσίσκο με τον Κώστα Φραγκογιάννη- Αποκλειστικές δηλώσεις

    Δημήτρης Σκαλτσάς συνιδρυτής και CEΟ INTELLIGENCIA, Κυριάκος Ζαννίκος CEO DCI, Βασίλης Αποστολόπουλος συνιδρυτής και CEO της BibeCoffee , Χρήστος Καραφεϊζης συνιδρυτής Gaspardesk, Ευάγγελος Ζυμπελούδης CEO iCOMAT, Στέφανος Ανδρουτσέλλης Θεοτόκης Phenometry


    Πιο κοντά στα σχέδιά τους ανάπτυξης στις ΗΠΑ ήρθαν οι 6 ελληνικές start-ups  που συμμετείχαν στην ελληνική αποστολή στο Σαν Φρανσίσκο, με τους υφυπουργούς  Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια Κώστα  Φραγκογιάννη και Ανάπτυξης Χρίστο Δήμα και τον γενικό γραμματέα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας και πρόεδρο της Enterprise Greece Ιωάννη Σμυρλή.

    Οι  6  ελληνικές  startups  που παρουσίασαν τη δουλειά τους ήταν οι  DCI, που με τον αλγόριθμο ΑΙ που έχει αναπτύξει, κάνει πιο έξυπνο το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ICOMAT που έχει την πατέντα σε μια πρωτοποριακή τεχνολογία που κάνει ελαφρύτερα τα υλικά, η INTELLIGENCIA που έχει αναπτύξει εφαρμογές data science και χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη αναζητά αποτελεσματικές θεραπείες, η GASPARDESK,  που βοηθά τις εταιρείες να επιλύουν αυτόματα το 40% των μηνιαίων αιτημάτων υποστήριξης IT helpdesk των εργαζομένων τους, η  BibeCoffee  που συνδέει τις μηχανές καφέ με το cloud και η PHENOMETRY που φέρνει μια «επανάσταση» στον χώρο του 3D Design.

    Και μπορεί τα παραπάνω ονόματα να είναι άγνωστα ακόμη στην ελληνική αγορά, αλλά πρόκειται για εταιρείες που έχουν κάνει ήδη δυναμικό ξεκίνημα στις αγορές του εξωτερικού και οι ταλαντούχοι ιδρυτές τους δημιουργούν καθημερινά, τις μεγάλες προοπτικές τους.

    Η προώθηση της δουλειάς τους αλλά και τις εξωστρέφειας του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας και η ενδυνάμωση των επαφών με διαπρεπείς Έλληνες και ομογενείς επιστήμονες, ακαδημαϊκούς και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ και ειδικά στη Silicon Valley της Καλιφόρνια, ήταν ένας από τους στόχους που πέτυχε η ελληνική αποστολή.

     Στόχος ήταν επίσης, η παρουσίαση και προβολή στον τοπικό επιχειρηματικό κόσμο, των ευνοϊκών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί πλέον στην Ελλάδα για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων επενδύσεων στον τομέα της έρευνας/τεχνολογίας/καινοτομίας. Στην αποστολή είχαν προσκληθεί αρχικά 12 ελληνικές start-ups, αλλά καθώς έπρεπε η κάθε μια να καλύψει μόνη της τα έξοδα του ταξιδιού, τελικά συμμετείχαν 6.

    Οι επαφές των υφυπουργών Φραγκογιάννη και Δήμα και όλης της αποστολής, περιλαμβάνουν συναντήσεις με επιστήμονες/ακαδημαϊκούς στα πανεπιστήμια Stanford, Berkeley και USF, επιχειρηματίες και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών από το χώρο της υψηλής τεχνολογίας, καθώς επίσης με εκπροσώπους εθνικών φορέων προώθησης επενδύσεων και καινοτομίας που λειτουργούν στις ΗΠΑ, και πολιτειακούς αξιωματούχους. Η επιτυχία της αποστολής, μια πρωτοβουλία που έγινε για πρώτη φορά, ήταν μεγάλη και αναδείχθηκε η ανάγκη να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο για να έρχεται σε επαφή το ελληνικό οικοσύστημα με το οικοσύστημα των venture capitals και με την ελληνική κοινότητα των ΗΠΑ.

    Στο πλαίσιο της αποστολής, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με Venture Capitals που επενδύουν σε startups, έγιναν τα επίσημα εγκαίνια του Silicon Valley Greek Hub (SVGH), της πρωτοβουλίας δικτύωσης που δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα του γενικού προξενείου της Ελλάδας στο Σαν Φρανσίσκο με Έλληνες της Bay Area που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της τεχνολογίας με διάφορες ειδικότητες (στελέχη επιχειρήσεων, ιδρυτές startup, ακαδημαϊκοί ερευνητές, ειδικοί σε κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου κά).

    Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του επιχειρηματικού πάρκου-Incubator-Plug and Play Tech Center, στην Silicon Valley, έναν από τους σημαντικότερους επιταχυντές που δραστηριοποιείται σε αρκετά σημεία του πλανήτη και ετοιμάζεται να έρθει στην Ελλάδα.

    Τέλος, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο εθνικό κέντρο επιχειρηματικότητας της Ελβετίας στο Σαν Φρανσίσκο Swissnex και πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τη δυναμική παρουσία του ελβετικού οικοσυστήματος καινοτομίας στη Silicon Valley. Επίσης πραγματοποιήθηκε συμφωνία επί της αρχής με τον Δήμο Σαν Φρανσίσκο για απευθείας αεροπορική σύνδεση με την Ελλάδα.

    Ποιες είναι όμως οι 6 ελληνικές start-ups που ήταν στο επίκεντρο κατά τη δεκαήμερη αποστολή; Το mononews.gr  συνομίλησε με τους ιδρυτές τους και τις παρουσιάζει:

    1. Ευάγγελος Ζυμπελούδης, CEO iCOMAT: Οι επιχειρηματίες της Silicon Valley δεν φοβούνται να πάρουν ρίσκα- Ανοίγουμε γραφεία στις ΗΠΑ

    Η μείωση του βάρους των υλικών, αποτελεί μεγάλο στοίχημα για τις μεταφορές, καθώς συνδέεται με τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, τη μείωση κόστους και του ενεργειακού και περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Απάντηση στο πρόβλημα δίνει η λύση της iCOMAT.

     Ξεκινώντας ως τεχνοβλαστός από το Bristol University, η iCOMAT που ίδρυσαν οι Dr Ευάγγελος Ζυμπελούδης (CEO) και Dr Byung Chul Kim (technology advisor) ειδικεύεται σε ρομποτικά μηχανήματα παραγωγής εξαρτημάτων από σύνθετα υλικά, όπως είναι τα ανθρακονήματα, με σκοπό να επιτρέψει την παραγωγή ελαφρύτερων αυτοκινήτων, αεροπλάνων και διαστημικών σκαφών. Η εταιρεία έχει αναπτύξει την τεχνολογία Rapid Tow Shearing (RTS), την πρώτη βιομηχανική διαδικασία παραγωγής στον κόσμο που επιτρέπει τον προσανατολισμό των ινών εντός ενός τμήματος σύνθετου υλικού. Το RTS οδηγεί σε δραστικά ελαφρύτερες κατασκευές, με αποδεδειγμένες μειώσεις έως και 60%, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το κόστος κατασκευής. Η διαδικασία είναι ιδανική για παραγωγή στον τομέα των μεταφορών και οδηγεί σε σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές CO2 για οχήματα, τόσο κατά τη χρήση όσο και κατά την κατασκευή.

     Οι παγκοσμίου επιπέδου μηχανικοί της εταιρείας έχουν αναπτύξει και κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το Rapid Tow Shearing (RTS), μια τεχνολογία αιχμής που επιτρέπει την τοποθέτηση ταινιών από ανθρακονήματα σε καμπύλες διαδρομές.  Η εφεύρεσή τους κάνει εφικτό έναν κόσμο ελαφρύτερων και πιο οικονομικών οχημάτων, με μικρότερο ενεργειακό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

    Η τεχνολογία Rapid Tow Shearing (RTS) είναι η πρώτη τεχνολογία που ξεκλειδώνει τις δυνατότητες των σύνθετων υλικών, όπως το ανθρακόνημα και επιτρέπει την παραγωγή οχημάτων (aerospace / automotive) που είναι δραστικά ελαφρύτερα και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια σε σχέση με τις υπάρχουσες τεχνολογίες.

    Η έδρα της είναι στο Μπρίστολ (25 εργαζόμενοι) και έχει και ένα μικρό γραφείο στην Ελλάδα (3 εργαζόμενοι). Έχει πελάτες από τους κλάδους  Aerospace και  automotive από Ευρώπη και Αμερική. Πρώτο γύρο χρηματοδότησης έκανε το 2020 και οι Velocity Partners VC είναι το κύριο fund που συμμετέχει στην εταιρεία ενώ έχει και angel investors. Έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για επόμενο γύρο – η βάση θα παραμείνει στην Αγγλία, αλλά θα ανοίξει και γραφεία στην Αμερική για να υποστηρίξει τους εκεί πελάτες της.

    Ο Ευάγγελος Ζυμπελούδης σχετικά με την αποστολή στο Σαν Φρανσίσκο, δηλώνει στο mononews.gr: “Σίγουρα το ταξίδι αυτό μας έδειξε την νοοτροπία και τον τρόπο σκέψης που έχουν οι επιχειρηματίες της Silicon Valley: δεν φοβούνται να πάρουν ρίσκα και τολμούν να καταπιαστούν με μεγαλόπνοες ιδέες που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Στο πιο πρακτικό κομμάτι, το ταξίδι αυτό μας επέτρεψε να δικτυωθούμε με επιχειρηματίες και funds της Silicon Valley, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την μελλοντική επέκταση της εταιρείας μας στην Αμερική”. 

    2. BibeCoffee : Η πλατφόρμα που συνδέει τις μηχανές καφέ στο σύννεφο

    Το BibeCoffee είναι η κορυφαία ανεξάρτητη πλατφόρμα Τηλεμετρίας στην Ευρώπη οπού βοηθά τις αλυσίδες καφέ και τους Roasters και διανομείς να συνδέσουν οποιαδήποτε επαγγελματική μηχανή καφέ ή μύλο καφέ στο cloud.

    Με την IoT λύση και την εξελιγμένη πλατφόρμα διαχείρησης η BibeCoffee βοηθά τους επαγγελματίες του καφέ να τυποποιήσουν την ποιότητα του προϊοντός που σερβίρουν στον τελικό καταναλωτή, να μειώσουν τη σπατάλη και νοθεία στον καφέ όπως και τον χρόνο διακοπής λειτουργίας της μηχανής, να βελτιώσουν τη συντήρηση και να μεταμορφώσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που ακολουθούν οι εταιρίες.

    Στην ελληνική αγορά είναι εγκατεστημένες περί τις 140.000 μηχανές καφέ, στην Ισπανία ο αριθμός τους αγγίζει τις 360.000, ενώ στην Ευρώπη το εν λόγω μέγεθος εκτοξεύεται στις 4 εκατομμύρια μηχανές. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω δεδομένα, και τις προοπτικές ανάπτυξης, ο Βασίλης Αποστολόπουλος και ο Παναγιώτης Βρεττός, που δραστηριοποιούνταν για χρόνια στη Vodafone και τη Microsoft, αποφάσισαν να κινηθούν επιχειρηματικά στον χώρο, συστήνοντας μια άκρως πρωτοποριακή καινοτομία.

    Έφεραν στην αγορά καφέ την τεχνολογία της Bibecoffee, αξιοποιώντας τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Η  BibeCoffee μετατρέπει όλες τις επαγγελματικές μηχανές καφέ, ανεξαρτήτως κατασκευαστή και έτους παραγωγής, σε έξυπνα τερματικά ακριβείας που συγκεντρώνουν δεδομένα από κάθε μηχανή και επιτρέπουν σε διανομείς και αλυσίδες καφέ τη διαχείρισή τους σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, πραγματοποιεί online έλεγχο ποιοτικών και ποσοτικών χαρακτηριστικών της κατανάλωσης καφέ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα πρόβλεψης και αυτοματοποίησης των επόμενων παραγγελιών.

    Ο Βασίλης Αποστολόπουλος συνιδρυτής και CEO της BibeCoffee συμμετείχε στην ελληνική επιχειρηματική αποστολή επιχειρήσεων του Elevate Greece στο Σαν Φρανσίσκο την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτή είναι η 2η φορά που η BibeCoffee επιλέγεται για παρόμοιες δράσεις που οργανώνει η Ελληνική Κυβέρνηση ύστερα από την πολύ πετυχημένη αποστολή στο Ντουμπάι.
    Όπως δηλώνει ο κ. Αποστολόπουλος στο Mononews.gr “κατά την διάρκεια της 7ήμερης επίσκεψης πραγματοποιήθηκαν μία σειρά από επαφές με ακαδημαϊκούς, φοιτητές, ερευνητές, επιχειρηματίες και δυνητικούς πελάτες, δημιουργώντας νέες προοπτικές για συνεργασίες σε επιχειρηματικό, ερευνητικό και τεχνολογικό επίπεδο. Εμείς, η BibeCoffee συμμετείχαμε σε δράσεις και δεσμετήκαμε  σε μία σειρά από ερευνητικά προγράμματα με τα πανεπιστήμια University of California Berkeley, Stanford University, University of San Francisco. Η συνεργασία με τα συγκεκριμένα πανεπιστήμια θα βοηθήσει την εταιρία σημαντικά για να αναπτύξει περαιτέρω τις δυνατότητες του αλγορίθμου και του Machine learning που χρησιμοποιεί στην πλατφόρμα τους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο νέες λειτουργίες.
    Παράλληλα, συναντηθήκαμε με εκπροσώπους επενδυτικών/επιχειρηματικών φορέων της περιοχής, όπου είχαμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε την πλατφόρμα και την εταιρική μας δραστηριότητα   στοχεύοντας στην δικτύωση της εταιρίας στην ευρύτερη περιοχή του Σαν Φρανσίσκο και Silicon Valley. Στόχος της BibeCoffee για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω επέκταση της δραστηριότητας της εταιρίας στο εξωτερικό έχοντας ήδη παρουσία στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
    Η συμμετοχή μας σε παρόμοιες αποστολές, δίνει τη δυνατότητα να θέσει πολύ σημαντικές βάσεις για προοπτικές συνεργασίας και γέφυρες επικοινωνίας με εταιρίες από την αγορά του καφέ που δραστηριοποιούνται στην Αμερική, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο την εξωστρέφεια και το αποτύπωμα της εταιρίας μας σε παγκόσμιο επίπεδο”, σημείωσε χαρακτηριστικά.

    3. Phenometry – Στέφανος Ανδρουτσέλλης Θεοτόκης: Αντιληφθήκαμε την προετοιμασία που χρειάζεται να κάνουμε ώστε να είμαστε σε θέση να ζητήσουμε χρηματοδότηση με αξιώσεις

     H Phenometry, η οποία αναπτύσσει το PHI   που φέρνει μια «επανάσταση» στον χώρο του 3D Design. Το PHI εφαρμόζεται στα πάντα από το product design, το concept design ή το industrial design  την κατασκευή ρολογιών, τη γλυπτική, το σχεδιασμό  κοσμημάτων και σε πάρα πολλές άλλες εφαρμογές.
    Είναι ένα πρόγραμμα software για Computer-aided Design (CAD) εξειδικευμένο για την «…μοντελοποίηση ελεύθερων επιφανειών και τον σχεδιασμό αντικειμένων, από τα προϊόντα καταναλωτή όπως, για παράδειγμα, ένα ποντίκι για ηλεκτρονικό υπολογιστή μέχρι τα μέρη ενός αυτοκινήτου, μιας μοτοσυκλέτας, ενός αεροπλάνου ή ενός θαλάσσιου σκάφους αναψυχής.
    Eκπροσώπησα την εταιρεία Phenometry, που δραστηριοποιείται στο χώρο του τρισδιάστατου σχεδιασμού (product design, industrial design, CAD) και έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή cloud-based εφαρμογή που λέγεται Phi. Έχουμε λάβει χρηματοδότηση από το Ελληνικό VC fund Big Pi και αυτή τη στιγμή έχουμε συνεργασίες με εταιρείες στην Αμερική.
    Θεωρώ ότι η αποστολή στο San Francisco ήταν μια εξαιρετική πρωτοβουλία, με στόχο να χτίσει γέφυρες συνεργασίας ανάμεσα στις Ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις και τον επιχειρηματικό και επενδυτικό κόσμο της Silicon Valley. Είχε γίνει μεγάλη προετοιμασία από τους διοργανωτές με αποτέλεσμα να έχουμε μια σειρά από επαφές με accelerators/incubators, εταιρείες, καθώς και με Έλληνες της διασποράς οι οποίοι έδειξαν πολύ μεγάλη διάθεση να βοηθήσουν με την εμπειρία, τις γνώσεις και τις επαφές τους.
    Επιπλέον ένα pitching event μας έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε επενδυτές και επιχειρηματίες. Από τις επαφές με τους ανθρώπους αυτούς πήραμε μια πολύ καλύτερη αίσθηση του τρόπου που λειτουργούν τα VC firms της Silicon Valley και της προετοιμασίας που χρειάζεται να κάνουμε ώστε να είμαστε σε θέση να ζητήσουμε χρηματοδότηση με αξιώσεις (η εταιρεία μας δε ζητάει άμεσα χρηματοδότηση, αυτό αναμένεται να γίνει εντός του 2023). Αρκετοί από αυτούς έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον στην εταιρεία μας, έτσι δημιουργήθηκε μια πρώτη επαφή και όταν έρθει η ώρα να τους προσεγγίσουμε πάλι θα γνωρίζουν ποιοι είμαστε και την πορεία μας, πράγμα που θα διευκολύνει και θα επιταχύνει πολύ τις διαδικασίες.
    Συνολικά το ταξίδι ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Μαζί και με επιπλέον επαφές που είχαμε προετοιμάσει οι ίδιοι ανεξάρτητα πριν την επίσκεψη, ήταν πάρα πολύ πλούσιο και αποδοτικό. Τέλος ήταν μεγάλη χαρά μου να γνωρίσω και τους εκπροσώπους των άλλων Ελληνικών εταιριών που συμμετείχαν στην αποστολή, οι οποίες έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και τους εύχομαι κάθε επιτυχία!”

    Η DCI (Digital Commerce Intelligence) παρέχει δεδομένα αποδοτικότητας και πληροφορίες για την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου σε brands και εμπόρους λιανικής στη Νοτιοανατολική Ασία.

    Χτίζει την πιο προηγμένη πλατφόρμα έξυπνου ηλεκτρονικού εμπορίου  της Νοτιοανατολικής Ασίας, δίνοντας τη δυνατότητα στα brands και τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοήσουν καλύτερα και να κατευθύνουν αποτελεσματικά τη βελτίωση της αποδοτικότητάς τους.

    Για να το πετύχει αυτό, χρησιμοποιεί διάφορες πηγές ψηφιακών δεδομένων και έναν δικό της αλγόριθμο ανάλυσης, προσαρμοσμένο για Big-Data, και χρησιμοποιεί αλγόριθμους AI για την εξαγωγή πληροφοριών και την κατανόηση των τάσεων της αγοράς, τη δημιουργία σημείων αναφοράς μεταξύ των ανταγωνιστών και την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών.

    Ειδικότερα, η Digital Commerce Intelligence έχει αναπτύξει λύσεις που αξιοποιούν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης και δίνουν τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να λαμβάνουν στρατηγικές αποφάσεις όσον αφορά στις online πωλήσεις τους.
    Η εταιρεία δηιουργηθηκε το 2019 από τον Κυριακό Ζαννίκο, ο οποιος εκείνο τον καιρό εργαζόταν σε πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων στη Νοτιοανατολική Ασία και συνειδητοποίησε ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά, όσων αφορά την δυνατότητα αυτών των εταιρειών να χρησιμοποιήσουν μεγάλα δεδομένα για να καταλάβουν καλύτερα τον online ανταγωνισμό τους.  Η εταιρεία αναπτύχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς, ειδικα μέσω της πανδημίας η οποία ώθησε περαιτερω την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και έλαβε σημαντική επένδυση από ελληνικο venture capital, ανοιγοντας και διατηρώντας γραφεια πλέον σε Αθήνα και Σιγκαπούρη.
    Ο κ. Κυριάκος ΖαννίκοςFounder & CEO της DCI δήλωσε στο Mononews.gr για την αποστολή στο San Francisco: “Το San Francisco και πιο συγκεκριμένα το Silicon Valley ειναι ενα μοναδικό στον κοσμο οικοσύστημα επιχειρηματικότητας και συγκεκριμένα τεχνολογιας. Απο μία επίσκεψη και μόνο είναι εμφανές ότι αυτό έχει δημιουργηθεί σε βάθος χρόνου και απο μια σειρά συγκυριών και παραγόντων όπως είναι τα πανεπιστήμια, οι επενδυτές, οι επιστήμονες που έχουν συγκεντρωθεί εκεί αλλά και μια κουλτούρα καινοτομίας και οράματος, τα οποία όλα μαζι συντελούν σε ένα ξεκάθαρα επιτυχημένο μοντέλο που εδώ και χρόνια παράγει υπεραξία και βοηθάει στην ανακύκλωση του πλούτου κα την περαιτέρω ενίσχυση του οικοσυστήματος. Από τα πιό εντυπωσιακά στοιχεία του ειναι επίσης το γεγονός ότι υπάρχει μια νοοτροπία πραγματικής συνεργασίας και ανιδιοτελούς αλληλοβοήθειας μεταξυ όλων των μελών αυτού του οικοσυστήματος – κάτι που φαίνεται να έχει ενα ακόμα πιο σωρευτικό αντίκτυπο στα ποσοστά επιτυχίας που έχει ο καθένας που επιχειρεί κατι καινούριο εκει. Σίγουρα το μοντέλο αυτό δεν είναι εύκολο να αποτυπωθεί αυτό κάθε αυτό στην χώρα μας, αλλά ελπίζουμε ότι πήραμε και θα χαιρόμασταν να μεταλαμπαδεύσουμε όσο μπορούμε κάποια απο τα καλά αυτά στοιχεία που βιώσαμε για λίγο εκεί.” 
    Ο  Κωνσταντίνος Κιτσαρας – Chief Technology Officer της DCI, που επίσης συμμετείχε στην αποστολή είπε: “Αποκομίσαμε επαφή με εταιρίες τεχνολογίας που για το οικοσύστημα της Ελλάδας είναι καινοτόμες, συνεπώς θεωρούμε ότι μπορούμε να φέρουμε πίσω πρωτοποριακές ιδέες και να εμπλουτίσουμε τα προϊόντα μας. Επίσης γνωρίσαμε ανθρώπους με τρομερή γνώση και εμπειρία στο χώρο των startup και του investment, που έχουν δει αντίστοιχες προσπάθειες με τη δική μας στο παρελθόν και μας δώσανε απλόχερα πολύτιμο feedback για το τι να προσέξουμε, τι λάθη να αποφύγουμε όπως και πως θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας. Επιπροσθέτως είχαν και αυτοί οι άνθρωποι τη δυνατότητα να γνωρίσουν την εταιρία και την ομάδα μας και να ανοίξουμε ένα δίαυλο επικοινωνίας, είτε για μελλόντική συνεργασία, είτε για πιθανή χρηματοδότηση, είτε για mentorship. Τέλος γνωρίσαμε ανθρώπους με νοοτροπία νικητή και can do/doers, μια νοοτροπία που πρέπει να έχουν οι άνθρωποι στο startup περιβάλλον κ είναι απαραίτητο να την περνάνε και στις ομάδες τους, για να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα”.



    ΣΧΟΛΙΑ