ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για τις ανάγκες της παρουσίασης, οι Vespa Primavera 50cc, 125cc και 150cc βάφτηκαν σε μαύρο, κόκκινο, λευκό και κίτρινο, στα χρώματα δηλαδή του πιο διάσημου ποντικιού της Walt Disney.
Παράλληλα, σύμφωνα με την Piaggio, ένα ασορτί κράνος με τα αντίστοιχα χρώματα, θα είναι επίσης διαθέσιμο.
Οι δύο μάρκες εκφράζουν το πνεύμα της εποχής, με τα σχέδια στην ειδική αυτή έκδοση να δημιουργούνται από κορυφαίες επιλογές σχημάτων και χρωμάτων.
Η Vespa εκτιμά την ελευθερία και τη διασκέδαση και μοιράζεται της αξίες της Disney για την αφήγηση και το ταξίδι, πετυχαίνοντας έτσι μια τέλεια συνεργασία. Το διάσημο σκούτερ έκανε πρόσφατα την εμφάνισή του στο αριστούργημα κινουμένων σχεδίων Luca, που υπογράφουν οι Disney και Pixar.
Σημειώνεται ότι η Piaggio δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με άλλα εμβληματικά brand names και διασημότητες, προκειμένου να προβάλει τη διάσημη Vespa της.
Τον Ιούνιο του 2020, ανακοίνωσε τη Vespa 946 Christian Dior, καθώς ένωσε τις δυνάμεις της με τη γαλλική μάρκα πολυτελείας.
Επιπλέον, πέρσι, αποκάλυψε ένα μοντέλο Vespa Sprint σχεδιασμένο από τον Justin Bieber.
Επίσης, το ιταλικό σκούτερ εμφανίστηκε στην ταινία κινουμένων σχεδίων της Luca, της Disney και της Pixar που διαδραματίζεται στην Ιταλική Ριβιέρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, Michele Colaninno σχολίασε αυτή τη συνεργασία λέγοντας πως: «Τα όνειρα μας επιτρέπουν να κοιτάμε το μέλλον με αισιοδοξία, ακόμη και σε περίπλοκους καιρούς όπως αυτοί. Ένα διαχρονικό brand όπως η Vespa δεν θα μπορούσε να μην γιορτάσει, σε αυτήν την πολύ ιδιαίτερη περίσταση της 100ης επετείου της Disney, ένα εξίσου αιώνιο brand όπως ο Μίκυ Μάους, με φόρο τιμής στη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την ανάλαφρη καρδιά και τη διασκέδαση – τις ίδιες τις αξίες που πάντα υπάρχουν σε μια βέσπα, και σήμερα, όπως και τότε. Αυτή η συνεργασία μεταξύ της Vespa και της Disney αντιπροσωπεύει τον εορτασμό δύο ιστορικών εταιρειών που έχουν ένα κοινό όνειρο: να επιτρέψουν σε όλους να εκφράσουν τη φαντασία τους ελεύθερα».
Η Senior Vice President της Disney Consumer Products, Games & Publishing EMEA, Claire Terry, δήλωσε: «Ακριβώς όπως ο Mickey Mouse, η Vespa είναι ένα πολιτιστικό σύμβολο, που προκαλεί μια αίσθηση διασκέδασης και περιπέτειας και μαζί σχηματίζουν έναν υπέροχο συνδυασμό, επεκτείνοντας πραγματικά τη διαχρονική αφήγηση μας. Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που θα φέρουμε αυτή την έκδοση του εμβληματικού σκούτερ στους θαυμαστές μας για την εκατονταετηρίδα μας και φέρνουμε όλη τη γοητεία και την προσωπικότητα του Μίκυ σε οδικά ταξίδια όπου θέλει ο κόσμος να πάει».
Πηγές: Bloomberg, autocarpro.in
Διαβάστε επίσης:
Η ιταλική Eni κοντά σε deal 5 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Neptune Energy
First Citizens Bank: Στην αμερικανική τράπεζα ελληνικά ναυτιλιακά δάνεια ύψους 123 εκατ. δολ.
Fraport: Επιδότηση 25% – 50% στις χρεώσεις των αεροδρομίων
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε πελάγη ευτυχίας η Δόμνα Μιχαηλίδου: Ετοιμάζεται να γίνει μητέρα
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας