My market
Σε τρία μέτωπα επικεντρώνεται η δυναμική προσέγγιση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My Market, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τις τρέχουσες εξελίξεις, αλλά και τις μελλοντικές εξελίξεις που αναμένονται στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Εξελίξεις που η ηγετική ομάδα της My Market εκτιμά ότι είναι νομοτελειακές, κρίνοντας ότι το υπάρχον μοντέλο της αγοράς δεν είναι βιώσιμο.
Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η ολοκλήρωση της πλήρους απορρόφησης του δικτύου Βερόπουλος, η οποία αναμένεται εντός του 2018, σε συνδυασμό με κινήσεις εξωστρέφειας, με συνεργασίες που αφορούν στο εξωτερικό, και με την επέκταση των παρεχόμενων προϊόντων, πέρα από τα βασικά είδη διατροφής και καθαριότητας, και σε άλλα είδη, όπως είδη για το σπίτι, για μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία του πελάτη στα καταστήματα My Market.
Ήδη μάλιστα, στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η My Market προχώρησε πέρυσι σε περισσότερες από 500 προσλήψεις, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό της, ενώ προχώρησε σε ανακαινίσεις και ανοίγματα νέων καταστημάτων, συνεχίζοντας παράλληλα τις ποιοτικές προσφορές ελληνικών προϊόντων.
Παράλληλα, η My Market επενδύει στην πίστη της πελατειακής βάσης της, ώστε όποιος και αν είναι ο μετασχηματισμός της αγοράς, ο Όμιλος Μετρό να έχει και τις βάσεις, αλλά και τα αποθέματα και την στρατηγική, να συνεχίσει να αποτελεί πρωταγωνιστή της αγοράς.
Μίας αγοράς που, αν μη τι άλλο, είναι κάπως… μπερδεμένη, καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια έχει περιοριστεί λόγω κρίσης και οι καταναλωτές κόβουν απ’ όπου μπορούν, όμως την ίδια στιγμή τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το 2017 έκλεισε με αύξηση 2.17% για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Αυτό σημαίνει ότι, παρά τα σημάδια κόπωσης, οι παραδοσιακοί “παίκτες” της αγοράς που ακολουθούν τη “συνταγή της επιτυχίας” των My Market (διασφάλιση των κεκτημένων, αλλά και εξωστρέφεια), θα βγαίνουν πάντα κερδισμένοι.