ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Influ2, η πρώτη διαφημιστική πλατφόρμα που βασίζεται στην στόχευση επιλεγμένων εταιρικών στελεχών, ανακοίνωσε σήμερα γύρο χρηματοδότησης ύψους 3,4 εκατ. δολαρίων.
Η Influ2, συνιδρυτές της οποίας είναι ο Dmitri Lisitski (CEO) και ο Vladimir Mikhalko (CTO), προσφέρει τη δυνατότητα σε εταιρείες B2B (business to business) να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε εξατομικευμένη βάση, επιλέγοντας να στοχεύσουν τους υπεύθυνους που λαμβάνουν αποφάσεις.
Αυτός ο γύρος χρηματοδότησης ενισχύει το στόχο της Influ2 για προώθηση των προσωπικών λύσεων μάρκετινγκ. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά τα τμήματα μάρκετινγκ μιας εταιρείας είναι ότι δεν ξέρουν ποιος κάνει κλικ και κατά συνέπεια ποιος ενδιαφέρετε για τις διαφημίσεις τους. Επομένως ο αριθμός των κλικ δεν μετατρέπεται σε δυνητικούς πελάτες. Επίσης, η διαφημιστική εμπειρία μπορεί να είναι ενοχλητική, καθώς δεν λαμβάνει υπ’ όψη αν το άτομο που εκτίθεται στη διαφήμιση πραγματικά ενδιαφέρεται.
Η Influ2, με την μοναδική πλατφόρμα της μπορεί να προσδιορίζει και να λαμβάνει υπ’ όψη το άτομο που έκανε κλικ στη κάθε διαφήμιση, καθώς και πόσες φορές και για πόσο χρόνο αλληλοεπίδρασε με το περιεχόμενο της διαφήμισης. Αυτό όχι μόνο βοηθά τους εμπόρους να εντοπίσουν τους πραγματικά ενδιαφερόμενους, αλλά τους επιτρέπει επίσης να αναπτύξουν σχετικές διαφημίσεις που οδηγούν σε αυξημένους δυνητικούς πελάτες κατά 4-7x φορές.
«Με την Influ2 είδα την ευκαιρία να ακολουθήσω μια πιο έξυπνη προσέγγιση στο μάρκετινγκ. Μια προσέγγιση που λαμβάνει υπόψη το άτομο που εκτίθεται στη διαφήμιση. Η πλατφόρμα μας δεν αντικαθιστά την έννοια του account-based μάρκετινγκ (το οποίο στοχεύει σε επίπεδο εταιρείας), αλλά την ενισχύει», δηλώνει ο Dmitri Lisitski. «Η ταχεία ανάπτυξή μας τον τελευταίο χρόνο δείχνει ότι οι επιχειρήσεις είναι πρόθυμες να ενσωματώσουν αυτήν την προσέγγιση στις συνολικές στρατηγικές μάρκετινγκ τους – ειδικά επειδή οι παραδοσιακές προσεγγίσεις στο μάρκετινγκ, όπως οι εμπορικές εκθέσεις δεν είναι πλέον διαθέσιμες. Οι έμποροι ήταν πιο πρόθυμοι να καινοτομήσουν και να αγκαλιάσουν νέες τάσεις και η διαφήμιση βάσει προσώπων βρίσκεται στην πρώτη γραμμή».
Oι VentureFriends μαζί με την One Way Ventures από τη Βοστόνη ήταν οι βασικοί επενδυτές στον γύρο χρηματοδότησης ύψους 3,4 εκ. δολαρίων. Με περισσότερους από 57 πελάτες παγκοσμίως, που εκτείνονται σε επιχειρήσεις Fortune 500 όπως η Cato Networks, Hexaware και NVIDIA, η Influ2 σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να επεκτείνει τις λειτουργίες και την ομάδα της, καθώς και να αυξήσει την πελατειακή της βάση στον κλάδο της υγείας και της πληροφορικής.
«Είμαστε χαρούμενοι που υποστηρίζουμε αυτήν την έμπειρη ομάδα. Πιστεύουμε στην πλατφόρμα της Influ2 και στο μοναδικό της τρόπο να βελτιώνει τη διαδικασία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων έτσι ώστε να γίνεται μόνο στους πραγματικά ενδιαφερόμενους, μειώνοντας έτσι τις “spam” επικοινωνίες», δήλωσε ο Απόστολος Αποστολάκης, Partner και co-founder στους VentureFriends.
Προσφέροντας μια μοναδική προσέγγιση στον χώρο του μάρκετινγκ, η Influ2 βιώνει μια περίοδο ταχείας ανάπτυξης. Τα συνολικά έσοδα της αυξήθηκαν κατά 5 φορές από το 2019 και τους πρώτους έξι μήνες του 2020 η εταιρεία παρουσίασε ανάπτυξη 251% παρά τον οικονομικό αντίκτυπο που είχε το COVID-19 στην παγκόσμια οικονομία.
Επίσης, η Influ2 έχει ήδη ενσωματωθεί σε όλα τα μεγάλα CRM και είναι έτοιμη να συνεχίσει την ταχεία ανάπτυξη και επέκτασή της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας
- Γερμανία-Μαγδεμβούργο: Ερωτηματικά για τις υπηρεσίες που διέθεταν πληροφορίες για τον Ταλέμπ Α.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»