ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του Bob Burke της Ridgebury Tankers, που ήταν ο μοναδικός μη Έλληνας στο πάνελ: “Τι δουλειά έχω εγώ εδώ;”, σχολίασε χαριτολογώντας, για να αποκαλύψει στη συνέχεια ότι η Ridgebury ακολουθεί την “ελληνική στρατηγική” όταν είναι για την επέκταση του στόλου της, που συνοψίζεται στο δόγμα: “αγόρασε πριν η αγορά ανέβει”.
“Αγοράζουμε παλιά πλοία και τα ξεζουμίζουμε για όσο αξίζουν”, ανέφερε ο ίδιος, και τόνισε πως τα απρόβλεπτα γεγονότα αναπόφευκτα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο να δημιουργηθούν ευκαιρίες αγοράς ή πώλησης πλοίων.
Από την άλλη, ο Χάρης Κοσμάτης της Tsakos Energy Navigation (συμφερόντων του Νικόλα Τσάκου) επεσήμανε πως επειδή η TEN προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τη Statoil, και η Statoil ενδιαφερόταν για πλοία τύπου aframax, η TEN παρήγγειλε εννέα πλοία aframax για να ναυλωθούν με μακροχρόνια συμβόλαια από τη νορβηγική πετρελαϊκή εταιρεία.
“Μας καθοδηγούν οι ανάγκες των πελατών μας”, εξήγησε ο ίδιος, προσθέτοντας: “Αν ήθελαν πλοία suezmax για το πρόγραμμά τους, θα είχαμε κατασκευάσει suezmaxes”. Υπογράμμισε ακόμα τη σημασία του να προβλέπεις τα μελλοντικά έσοδα, κάτι που επιτρέπει στην εταιρεία να διανέμει το αναμενόμενο μέρισμα στους μετόχους της.
Εξάλλου ο Φώτης Γιαννακούλης, αναλυτής της Morgan Stanley, αναφέρθηκε σε δύο παράγοντες για να πετύχει κανείς στη ναυτιλία: η ρευστότητα στην αγορά είναι ο ένας παράγοντας, και οι καλές σχέσεις στην αγορά είναι ο δεύτερος – σε αυτόν μάλιστα αναφέρθηκε και ο Νικόλας Νοτιάς, διευθύνων σύμβουλος της SteelShips.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δύο Ελληνίδες στις 10 σημαντικότερες γυναίκες της Ναυτιλίας για το 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελλάδα: Καινοτομία και ναυτιλία πάνε μαζί
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Αγγελικούση: H Pantheon Tankers δίνει 86 εκ. δολ. για δύο νεότευκτα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπήκε το λουκέτο στο ιδιωτικό σχολείο στον Πειραιά
- Έρευνα ΒΒC: Η Τουρκία παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο με τους βομβαρδισμούς στη Συρία
- Τράπεζα της Αγγλίας: Το ελεύθερο εμπόριο δεν σχετίζεται με την επιλογή μιας περιοχής έναντι μιας άλλης
- Walmart: Αύξηση 5,3% των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο – Αναβάθμισε το guidance για τα ετήσια κέρδη