ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Στόχος της εκστρατείας ήταν να ενημερώσει το ευρύ κοινό για τα συμπτώματα και τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας και να παρακινήσει όσους ενδεχομένως εμφάνιζαν πρώιμα συμπτώματα, να επισκεφθούν τον Ρευματολόγο, ο οποίος είναι ο κατάλληλος ιατρός για τη διάγνωση και τη διαχείριση της νόσου.
Πηγή έμπνευσης της Εκστρατείας αποτέλεσε η δυσκολία ασθενών με ενεργή Ρευματοειδή Αρθρίτιδα να πραγματοποιήσουν ακόμη και απλές, καθημερινές κινήσεις, όπως να πιάσουν ένα μολύβι και να γράψουν. Το προσωπικό γράμμα μιας ασθενούς στο οποίο περιέγραφε με συναισθηματικό τρόπο το «ταξίδι της με τη νόσο» αποτέλεσε την αφορμή για τη δημιουργία της ιστοσελίδας www.piasetomolyvi.gr. Ο επισκέπτης καλούνταν να διαβάσει το γράμμα, να επιλέξει μία φράση και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι, να τη γράψει στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, καλούνταν να μοιραστεί αυτή τη φράση στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, συμβάλλοντας προσωπικά στη διάδοση του μηνύματος για ενημέρωση και έγκαιρη διάγνωση της νόσου.
Η ίδια Εκστρατεία έχει και ήδη διακριθεί και σε άλλους σημαντικούς θεσμούς επιβράβευσης της Αριστείας και της Δημιουργικότητας στον τομέα της Επικοινωνίας (Ermis Awards, Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ.), ενώ έχει προκριθεί προς βράβευση και στην τελική πεντάδα των διεθνούς εμβέλειας βραβείων SABRE AWARDS – ΕΜΕΑ 2018 στην κατηγορία Digital.
H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie, δήλωσε σχετικά:
«Η επιτυχία της Εκστρατείας μας για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» είναι για εμάς ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο, ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσα από την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που συμβάλουν, τόσο στην ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου, όσο και στη βιωσιμότητα του συστήματος Υγείας. H AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά, στη ζωή των συνανθρώπων μας. Η αναγνώριση της προσπάθειας μας μέσω της τριπλής διάκρισης της εταιρείας μας στο θεσμό των Corporate Affairs Excellence Awards, μας τιμά και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε».
Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Μπόνης, ιδρυτής της PHOCUS, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την τριπλή διάκριση της καμπάνιας «Πιάσε το Μολύβι» στα φετινά «Corporate Affairs Excellence Awards». Όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία μας, πριν από 4 χρόνια θέσαμε έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: Να προσεγγίσουμε την επικοινωνία στον χώρο της Υγείας με τρόπο που να συνδυάζει αποτελεσματικά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με την επίτευξη των στόχων των πελατών μας. Η τριπλή αυτή διάκριση επιβεβαιώνει ότι ακολουθούμε το σωστό δρόμο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της PHOCUS, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά γι’ αυτό το project καθώς και την ομάδα της AbbVie για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έδειξε».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φιντάν: Το Αιγαίο να μετατραπεί σε περιοχή οικονομικής ευημερίας για τις χώρες μας
- Βοιωτία: Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε δασική έκταση στον Αλίαρτο
- Χαμάς: Μία όμηρος σκοτώθηκε σε ζώνη που δέχθηκε ισραηλινή επίθεση στην βόρεια Γάζα
- Ο Οικουμενικός Πατριάρχης ξεναγήθηκε στο «στολίδι» της Νέας Ιωνίας