• Pharma & Health

    Η Ντανιέλα Μάλο νέα Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management

    • NewsRoom
    Ντανιέλα Μάλο (Ε.Ε.Φα.Μ.)

    Η Ντανιέλα Μάλο αναλαμβάνει καθήκοντα Πρόεδρου του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.)


    Η Ντανιέλα Μάλο αναλαμβάνει καθήκοντα Πρόεδρου του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.), κατόπιν παραίτησης της απερχόμενης Προέδρου, Σοφίας Νάσιου, για προσωπικούς λόγους.

    Ειδικότερα, κατά τη συνεδρίαση της 24ης Μαρτίου 2021 το Διοικητικό Συμβούλιο εξέλεξε ομόφωνα την κα Μάλο νέα Πρόεδρο και ακολούθως ανασυγκροτήθηκε ως εξής:

    1. Ντανιέλα Μάλο, Πρόεδρος
    2. Παναγιώτης Μπατζιόλας, Αντιπρόεδρος & Συντονιστής Ομάδας Επικοινωνίας
    3. Παναγιώτης Κοσμαράς, Γενικός Γραμματέας
    4. Νεκτάριος Μανάτος, Ταμίας
    5. Μάνος Χριστοδουλάκης, Μέλος
    6. Παύλος Νικολάου, Μέλος & Συντονιστής Ομάδας Εκπαίδευσης
    7. Κωνσταντίνος Ψυχούλης, Μέλος, Συντονιστής 13ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
    8. Ηλίας Στενός, Αναπληρωματικό Μέλος

    Η νέα Πρόεδρος δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά όλους τους συναδέλφους για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και δεσμεύομαι να την ανταποδώσω, υπηρετώντας με σθένος και συνέπεια το όραμα και την αποστολή της Ε.Ε.Φα.Μ. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, θα εργαστούμε όλοι μαζί για τη διασφάλιση της βέλτιστης εκπαίδευσης, ενδυνάμωσης και διασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας, ώστε να δικαιώσουμε τον ρόλο της Εταιρείας μας ως μοχλού συνολικής προαγωγής του φαρμακευτικού κλάδου. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου, θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μας στη Σοφία Νάσιου για τη μέγιστη συνεισφορά της στο έργο και την εξέλιξη της Ε.Ε.Φα.Μ.».

    Ποια είναι η Ντανιέλα Μάλο

    Η Ντανιέλα Μάλο κατέχει τη θέση Marketing Manager στη φαρμακευτική εταιρεία ΒΙΑΝ όπου εξειδικεύεται στη διαχείριση προϊόντων ΜΗΣΥΦΑ και προϊόντων Αυτοφροντίδας. Από το 2013 είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση κορυφαίων προϊόντων Αυτοφροντίδας στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας 3600 προσέγγιση μάρκετινγκ και επιτυγχάνοντας σημαντικό βαθμό ανάπτυξης. Έχει διατελέσει Product Manager, Digital Manager, Market Research Manager και Key Account Manager για ένα ευρύ φάσμα προϊόντων Αυτοφροντίδας σε εταιρείες του χώρου της υγείας. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στο Ινστιτούτο Ελληνικών Εξαγωγών Ελλάδος, έχοντας συμμετάσχει στη συγγραφή μελετών για την πορεία των ελληνικών εξαγωγών καθώς και των διμερών σχέσεων της Ελλάδας με άλλες χώρες. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Μάρκετινγκ και Ψηφιακής Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πτυχιούχος Διεθνούς Εμπορίου.



    ΣΧΟΛΙΑ