ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με δύο σημαντικές δράσεις σφράγισαν το 2016 οι άνθρωποι της Astellas Pharmacheuticals. Η πρώτη δράση αφορά στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και η δεύτερη στα παιδιά που νοσηλεύονται στη Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του “Αγλαΐα Κυριακού”.
Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του οράματός της να αλλάξει το αύριο, η Astellas Pharmaceuticals στηρίζει ανθρώπους με προβλήματα υγείας και κοινωνικά ευαίσθητες ομάδες.
Εδώ και έξι χρόνια στηρίζει το Χαμόγελο του Παιδιού, με ενέργειες που βασίζονται στην εθελοντική εργασία, ανταποκρινόμενοι στα αιτήματα του Συλλόγου για κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών και σε προσφορές των ίδιων των υπαλλήλων. Είναι άλλωστε γνωστό ότι το «Χαμόγελο του Παιδιού» επιτελεί σημαντικό έργο, διαθέτοντας όχι απλά ένα σπίτι, αλλά μία οικογένεια στα παιδιά.
Αυτή τη χρονιά, οι άνθρωποι της Astellas Pharmaceuticals μοίρασαν δωροεπιταγές στα παιδιά που φιλοξενούνται στο σπίτι στην Κέρκυρα, οι οποίες προσφέρθηκαν στα ίδια τα παιδιά για να μπορούν μόνα τους να αγοράσουν αυτό που επιθυμούν.
Στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκαν δύο εκδηλώσεις, οι οποίες έγιναν με σκοπό την ψυχαγωγία των παιδιών, καθώς τις γιορτινές ημέρες είναι ακόμα πιο έντονη η επιθυμία για παιχνίδι και κοινωνικότητα. Στις εκδηλώσεις συμμετείχαν και παιδιά των εργαζομένων της Astellas, τα οποία είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν με τα παιδιά του Συλλόγου και να παίξουν μαζί.
Πιο συγκεκριμένα η μία εκδήλωση απευθυνόταν στα παιδιά ηλικίας έως οκτώ ετών και έγινε σε γνωστό παιδότοπο, όπου οι μικροί φίλοι έπαιξαν και απασχολήθηκαν από animateur. Η δεύτερη, αφορούσε παιδιά από εννιά ετών και άνω και έγινε σε δωμάτιο απόδρασης σχεδιασμένο για μικρότερες ηλικίες. Εκεί τα παιδιά συνεργάστηκαν και έπαιξαν σε ομάδες με κοινό σκοπό να αποδράσουν από το δωμάτιο.
Χάρηκαν το παιχνίδι και ευχαρίστησαν τους ανθρώπους της Astellas για την ευκαιρία που τους έδωσαν να ξεφύγουν από την καθημερινότητά τους και να γνωρίσουν μια καινούρια δραστηριότητα.
Το προσωπικό της εταιρείας ένιωσε διπλή χαρά, καθώς μπόρεσε να χαρίσει χαμόγελα στα παιδιά από το Σύλλογο. Την ίδια ώρα, τα παιδιά των εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν συνομήλικά τους που ζουν σε άλλες συνθήκες και να διαπιστώσουν πως όλα είναι παιδιά με τις ίδιες ανάγκες, τα ίδια θέλω και κοινές ευαισθησίες.
Με τα ίδια ακριβώς κίνητρα, η Astellas Pharmaceuticals στηρίζει την Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του νοσοκομείου Παίδων “Αγλαΐα Κυριακού”. Όπως κάθε χρόνο την τελευταία πενταετία, με πρωτοβουλία της εταιρείας, δόθηκαν παιχνίδια και γλυκά σε 22 παιδιά που νοσηλεύονται στη μονάδα.
Έως πριν δύο μήνες, η Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του “Αγλαΐα Κυριακού” αποτελούσε τη μοναδική στο είδος της δομή στη χώρα μας, εξυπηρετώντας όλους τους μικρούς ασθενείς που είχαν ανάγκη αιμοκάθαρσης.
Τα παιδιά που βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο νεφρικής ανεπάρκειας, υπόκεινται σε αιμοκάθαρση τρεις φορές την εβδομάδα και παλεύουν να ισορροπήσουν ανάμεσα στις ώρες που περνούν στη μονάδα και τις ώρες που καλούνται να φέρονται σαν να είναι υγιή. Δίνουν έναν δύσκολο αγώνα σε πολύ μικρή ηλικία ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα βρεθεί ένας συμβατός δότης, ώστε να κάνουν τη μεταμόσχευση που θα τους δώσει την ευκαιρία να ζήσουν φυσιολογικά. Σε πολλές περιπτώσεις, οι οικογένειές τους αναγκάζονται να μετακομίσουν στην Αθήνα για να έχουν πρόσβαση στη μονάδα.
Οι ιατροί και νοσηλευτές της μονάδας αποτελούν κομμάτι της ευρύτερης οικογένειας τους, καθώς – εκτός από τη νοσηλεία – παρέχουν στα παιδιά ψυχολογική υποστήριξη, αντιμετωπίζοντας τον φόβο και την αγωνία που διακατέχει τα ίδια και τους γονείς τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: GSK: Νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης Εμβολίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: GBI Research: Εκτίναξη της αγοράς της ανοσοθεραπείας του καρκίνου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αναρτήθηκε το νέο Δελτίο Τιμών Φαρμάκων- Από πότε ισχύει
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike