Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών η Procter & Gamble όσον αφορά τις πωλήσεις του γ’ τριμήνου, καθώς ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών επωφελήθηκε από τις πολλαπλές αυξήσεις τιμών και την ανθεκτική ζήτηση για προϊόντα καθαρισμού, χαρτοπετσέτες και άλλα προϊόντα οικιακής χρήσης.

Οι πωλήσεις σκαρφάλωσαν στα 20,55 δισ. δολ. από 19,52 δισ. δολ. ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 19,98 δισ. δολάρια.

Ομοίως με τη Unilever και την Nestle, τα καλύτερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα της P&G, δείχνουν ότι οι σημαντικότεροι παγκόσμιοι κατασκευαστές καταναλωτικών προϊόντων και τροφίμων κατάφεραν να αυξήσουν τις τιμές των προϊόντων σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αντισταθμίσουν τις πρόσφατες αυξήσεις στο κόστος μεταφοράς, εμπορευμάτων και εργασίας.

Ωστόσο, οι επενδυτές εκφράζουν ανησυχίες για το πότε και εάν οι πρόσφατες αυξήσεις τιμών των εταιρειών, θα αρχίσουν να στρέφουν τους αγοραστές στα επώνυμα προϊόντα τους.

“Η ομάδα μας πέτυχε ή ξεπέρασε τα σχέδια μας για πωλήσεις, κέρδη και ταμειακά διαθέσιμα σε ένα δύσκολο λειτουργικό περιβάλλον και παρά τις σημαντικές δυσκολίες στα κόστη”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Jon Moeller.

Η εταιρεία περιμένει πλέον τα κέρδη ανά μετοχή συνολικά για το έτος χρήσης να αυξηθούν μεταξύ 5% και 9% στα 6,25 δολ. με 6,43 δολ., ενώ οι πωλήσεις αναμένεται να ενισχυθούν 3% με 4%.

Υπενθυμίζεται ότι πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, έχουν έρθει αντιμέτωποι με το υψηλό κόστος ζωής, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των επιτοκίων που επηρεάζουν τους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών.

Διαβάστε επίσης: 

Richemont: Εξαγοράζει το πολυτελές brand παπουτσιών Gianvito Rossi

MYTILINEOS: Πώς είδαν οι αναλυτές τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ Εξαμήνου

Ξεκινά η δημόσια πρόταση της Strix για την Attica Group