• Business

    Πέτρος Στάθης: Μετά το Nammos, το Ce La Vi – Τι σηματοδοτεί η εξαγορά του Luxury Lifestyle Ομίλου

    • NewsRoom
    Ο πολυμήχανος Πέτρος Στάθης

    Ο πολυμήχανος Πέτρος Στάθης


    Μετά το Nammos project η ADMO, το κοινό εγχείρημα μεταξύ της Alpha Dhabi Holding PJSC και της Monterock International Limited, ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας για την εξαγορά του αναπτυσσόμενου Luxury Lifestyle Ομίλου, CE LA VI.

    Όπως τονίζεται, αυτή η στρατηγική κίνηση επισφραγίζει τις όλο κι επιταχυνόμενες προσπάθειες της ADMO να δημιουργήσει ένα ποικιλόμορφο portfolio που αγγίζει luxury και lifestyle τομείς, καθώς κι αυτούς της εστίασης και ψυχαγωγίας, επεκτείνοντας σημαντικά την παγκόσμια παρουσία της προς την Ανατολή.

    Ο Όμιλος CE LA VI – «Αυτή είναι η Ζωή» γαλλιστί – δραστηριοποιείται στη Νοτιοανατολική Ασία. Αντλώντας έμπνευση από την πλούσια καλλιτεχνική κληρονομιά της περιοχής, ο Όμιλος εδράζεται βαθιά στις καλλιτεχνικές επιρροές της τέχνης των γλυπτών, των πινάκων και των ναών της Νοτιοανατολικής Ασίας.

    Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, η πορεία του είναι άκρως επεκτατική μέσα στα χρόνια και πλέον μετράει παρουσίες σε πόλεις-πύλες, όπως η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι, το Τόκιο και η Ταϊπέι, απευθυνόμενος και προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν εντυπωσιακές και αξέχαστες εμπειρίες.

    «Αυτή η εξαγορά δεν είναι απλώς μια στρατηγική σημασίας επεκτατική κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και μια τολμηρή δήλωση του οράματος και της δράσης μας να εντοπίζουμε και να επενδύουμε σε brand που έχουν ξεχωριστή παρουσία στην αγορά, μετατρέποντάς τα παράλληλα σε brand που χαίρουν παγκόσμιας αναγνώρισης. Η ADMO προχωρά γοργά και με ενθουσιασμό, χτίζοντας μια ισχυρή πλατφόρμα πολυτελών, lifestyle, F&B και ψυχαγωγικών brand. Αυτή η εξαγορά δεν επεκτείνει μόνο την παγκόσμια παρουσία της ADMO προς την Ανατολή, αλλά υπογραμμίζει το στόχο και την προσήλωσή μας στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου με brand που κυριαρχούν στον κόσμο» δήλωσε ο Πέτρος Στάθης, Αντιπρόεδρος της ADMO.

    Το 2022, η ADMO ιδρύθηκε με επιδίωξη τη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου από κορυφαία επώνυμα luxury και lifestyle brands, κάνοντας την αρχή με την εξαγορά του Ομίλου Nammos.

    Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώνεται, και οι δύο εταιρείες παραμένουν αφοσιωμένες στην αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών παγκοσμίως, φιλοδοξώντας να εδραιωθούν στην αγορά ως κορυφαίες πλατφόρμες lifestyle, πολυτελών projects φιλοξενίας και διασκέδασης.

    «Στην καρδιά του CE LA VI “χτυπάνε” τα εστιατόρια, κορυφαίοι προορισμοί για φαγητό της περιοχής που αποτελούν παράδεισους ασιατικής γαστρονομίας. Η εμπειρία ολοκληρώνεται μέσα στα CE LA VI Skybars – επιτομή της πολυτέλειας και της απόλαυσης, ενόσω προσφέρουν στους επισκέπτες εκπληκτική θέα και εξωτικές ασιατικές γεύσεις-, καθώς και στα Club Lounge, τα οποία φημίζονται για την ενέργεια που εκπέμπουν.

    Τα εν λόγω lounges αποτελούν συνώνυμα marquee εκδηλώσεων, όπως οι ηλεκτρικές νύχτες Grand Prix που διοργανώνονται στους προορισμούς που διεξάγονται αγώνες Formula 1 και τα πολυτελή εορταστικά πρωτοχρονιάτικα πάρτι. Αυτές οι προσφορές μαρτυρούν την αφοσίωση του CE LA VI να επιμελείται εμπειρίες που αναμένονται με ανυπομονησία και θυμούνται πολύ μετά το ξεθώριασμα του τελευταίου τραγουδιού», αναφέρει η ADMO.

    Διαβάστε επίσης:

    Nokia: «Μαχαίρι» σε 14.000 θέσεις εργασίας

    «Λουκέτο» στο Pop Market – Αναλαμβάνει τους πελάτες η Wolt Market

    Απόστολος Βακάκης (Jumbo): Τι κρατάει ψηλά τις τιμές



    ΣΧΟΛΙΑ