ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αγωγή κατά της αμερικανικής κυβέρνησης θα καταθέσει το Αμερικανικό Ινστιτούτο Πετρελαίου, το οποίο περιλαμβάνει την Exxon Mobil και τη Chevron, προκειμένου να εμποδίσει τις προσπάθειες του προέδρου Μπάιντεν να μειώσει τις εκπομπές ρύπων του πλανήτη, που προκαλούνται από τα οχήματα και να ενθαρρύνει την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Σημειώνεται ότι η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA), εξέδωσε νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων τον Μάρτιο, που θα αναγκάσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να παράγουν και να πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, για να πληρούν τα νέα πρότυπα.
Με την επιβολή των νέων κανονισμών, προβλέπεται ότι έως και το 56% όλων των πωλήσεων αυτοκινήτων θα είναι ηλεκτρικά, μεταξύ 2030 και 2032.
Σύμφωνα με το API, η EPA έχει υπερβεί την εξουσία της στο Κογκρέσο, με έναν κανονισμό που θα “εξαφανίσει” τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα αερίου και τα παραδοσιακά υβριδικά από την αγορά των ΗΠΑ, σε λιγότερο από μια δεκαετία.
“Σήμερα, αναλαμβάνουμε δράση για να προστατεύσουμε τους Αμερικανούς καταναλωτές, τους εργαζομένους στις ΗΠΑ και την ενεργειακή ασφάλεια του έθνους μας – που κερδήθηκε με κόπο – από αυτήν την παρεμβατική κυβερνητική εντολή”, δήλωσε ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Γενικός Σύμβουλος του API, Ryan Meyers.
Σύμφωνα με το Reuters, τα αγροτικά σωματεία National Corn Growers Association και American Farm Bureau Federation θα συμμετάσχουν στη δράση του API ως συν-αναφέροντες.
Τα συγκεκριμένα σωματεία βασίζονται στα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο, για να υποστηρίξουν τη βιομηχανία καλαμποκιού-αιθανόλης.
«Με την έγκριση των προτύπων που επικεντρώνονται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα, η EPA αγνόησε τα αποδεδειγμένα οφέλη της αιθανόλης καλαμποκιού στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής», δήλωσε ο αγρότης της Μινεσότα και πρόεδρος της Εθνικής Ένωσης Καλλιεργητών Καλαμποκιού, Χάρολντ Βόλε.
Σημειώνεται ότι το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για την προστασία του περιβάλλοντος, είναι από τα πιο αυστηρά που έχουν εφαρμοστεί υπό τον Τζο Μπάιντεν, ο οποίος έχει ως βασικό πυλώνα της προεδρίας του, την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Τελευταία, ο Μπάιντεν αναθεώρησε τις θέσεις του για τα ηλεκτρικά οχήματα λόγω αντιδράσεων από τους εργάτες αυτοκινήτων, ωστόσο, η βιομηχανία πετρελαίου βρίσκεται σε “αναμμένα κάρβουνα”, καθώς χρειάζεται τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο για να επιβιώσει.
Τόσο για τον Μπάιντεν όσο και για τον Ρεπουμπλικανό αντίπαλό του, Ντόναλντ Τραμπ, ο δρόμος προς τον Λευκό Οίκο περνά από τις βιομηχανικές πολιτείες Μίτσιγκαν, Ουισκόνσιν και Πενσυλβάνια, όπου οι εργαζόμενοι φοβούνται ότι η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα απειλεί τις θέσεις εργασίας.
Ο Τραμπ μάλιστα, έχει επανειλημμένα αποδοκιμάσει τα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ έχει υποσχεθεί να ανακαλέσει τους νέους αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανόνες.
Διαβάστε επίσης:
ΗΠΑ-Δίκη Χάντερ Μπάιντεν: Ο Τζο Μπάιντεν επαναλαμβάνει ότι “θα σεβαστεί τη δικαστική διαδικασία”
Exxon: Βουτιά 28% στα κέρδη το α’ τρίμηνο – Τι επηρέασε τον ενεργειακό κλάδο
NBG Securities για Cenergy Holdings: Θετικές προοπτικές και όχι μόνο βραχυπρόθεσμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γερμανία – επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Η κυβέρνηση Σολτς στόχος έντονων επικρίσεων
- Τουρκία: Συνετρίβη ελικόπτερο-ασθενοφόρο – 4 νεκροί
- Μαγδεμβούργο: Προφυλακίστηκε ο ύποπτος για την επίθεση στη χριστουγεννιάτικη αγορά – Το πιθανό κίνητρο
- Κυριάκος Μητσοτάκης από Σύνοδο Βορρά – Νότου: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής, καθώς και μία κοινή προτεραιότητα