ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν πτώση 7%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,12 δισ. ευρώ (+1,5% σε οργανική βάση).
Τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους του ομίλου οινοπνευματωδών ποτών μειώθηκαν στο 26,9% σε δημοσιευμένη βάση, αυξήθηκαν όμως κατά 80 μονάδες βάσης στο 28,4% σε οργανική βάση, εξαιτίας των πωλήσεων των 11,6 δισ. ευρώ που σημείωσαν πτώση 4% σε δημοσιευμένη βάση και 1% σε οργανική βάση.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία εμπορικών σημάτων, όπως τα Absolut, Jameson και Martell, σημείωσε καλές επιδόσεις σε αναδυόμενες αγορές.
«Η Pernod Ricard πέτυχε σταθερές επιδόσεις σε ένα αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται από την ομαλοποίηση της αγοράς οινοπνευματωδών ποτών μετά από δύο χρόνια εξαιρετικής μετά-Covid ανάπτυξης», σχολίασε ο CEO Alexandre Ricard.
Για το 2024-25, ο όμιλος αναμένει επάνοδο στην αύξηση των οργανικών πωλήσεων, με σταδιακή βελτίωση των όγκων και διατήρηση του οργανικού λειτουργικού περιθωρίου. Επίσης, η Pernod Ricard διατηρεί τους μεσοπρόθεσμους στόχους «με αυτοπεποίθηση».
Διαβάστε επίσης:
Birkenstock: Διατηρεί τις ετήσιες προβλέψεις εν μέσω ισχυρής ζήτησης για τα δημοφιλή σανδάλια
Carlsberg Group: Εγκαινίασε ζυθοποιείο μαμούθ στην πόλη Φοσάν της Κίνας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουν στον καταναλωτή οι υπερβολικές αυξήσεις στην ενέργεια
- Μάκης Βορίδης: Η αμφισβήτηση του πατριωτισμού της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού δεν μπορεί να γίνει δεκτή
- Μητσοτάκης για Πολυτεχνείο: «Το μήνυμα αντίστασης που εκπέμπει δεν χάνεται στο πέρασμα του χρόνου»
- Έρχονται Black Friday και Cyber Monday, ημέρες – ορόσημο για τις αλυσίδες τεχνολογίας, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών