Περισσότερο του αναμενόμενου μειώθηκαν οι πωλήσεις της Pernod Ricard στο πρώτο τρίμηνο, καθώς η ασθενής ζήτηση στις κορυφαίες αγορές της, την Κίνα και τις ΗΠΑ, συνεχίστηκε, με τους καταναλωτές να αντιστέκονται στα ακριβά ποτά. 

Η γαλλική εταιρεία παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τις Absolut Vodka και Martell Cognac, ανέφερε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5,9% σε οργανική βάση στα 2,78 δισεκατομμύρια ευρώ, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών για 2,84 δισεκατομμύρια ευρώ.

1

Οι παραγωγοί ποτών υψηλής ποιότητας αντιμετωπίζουν χαμηλή ζήτηση στην Κίνα εν μέσω της κρίσης ακινήτων στην ασιατική χώρα, η οποία έχει οδηγήσει σε συρρίκνωση των πωλήσεων. Την ίδια ώρα, οι επιφυλακτικοί καταναλωτές των ΗΠΑ περιορίζουν επίσης τις αγορές ακριβών ποτών, μετά την έκρηξη που παρατηρήθηκε την περίοδο μετά της πανδημίας.

Η Pernod Ricard, με έδρα το Παρίσι, ανέφερε πως οι τριμηνιαίες επιδόσεις ήταν «πιο ήπιες από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως» με τις πωλήσεις στην Κίνα να σημειώνουν απότομη πτώση, πτώση 26%. Ανέφερε δε ότι τα οικονομικά δεινά της χώρας επηρεάζουν τώρα τα ταξίδια στην Ασία.

Η Pernod Ricard δήλωσε ότι εξακολουθεί να αναμένει αύξηση καθαρών πωλήσεων για αυτό το οικονομικό έτος. Η εταιρεία αναμένει ότι οι όγκοι, οι οποίοι παρέμειναν σταθεροί το τρίμηνο καθώς οι τιμές μειώθηκαν, θα ανακάμψουν κατά το οικονομικό έτος 2025. 

Διαβάστε επίσης

Pernod Ricard: Τέλος στη συμφωνία χορηγίας με την Παρί Σεν Ζερμέν λόγω «κόντρας» με την Μαρσέιγ

Pernod Ricard: Βουτιά 35% στα καθαρά κέρδη για το οικονομικό έτος 2023-2024

Αγρότες: Ολοκληρώθηκαν οι πληρωμές του ΟΠΕΚΕΠΕ για το 2023