ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο κολοσσός ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε το β’ τρίμηνο με κέρδη ανά μετοχή στα 1,99 δολάρια, σχεδόν διπλάσια από τα 1,03 δολ. στο ίδια διάστημα πέρυσι, ενώ ξεπέρασε και την εκτίμηση των αναλυτών για 1,96 δολάρια.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 10,4% στα 22,32 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα οργανικά έσοδα της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 13% στο τρίμηνο.
Σημειώνεται ότι οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της PepsiCo, έχουν αυξήσει τις τιμές τους για να αντιμετωπίσουν το διευρυμένο άλμα κόστους, από τη ζάχαρη έως τα μεταφορικά, που έχουν προκαλέσει τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες, κυρίως λόγω του πολέμου της Ρωσία στην Ουκρανία.
Ο όγκος των οργανικών πωλήσεων σημείωσε πτώση 3% για τα τμήματα τροφίμων και 1% για τα ποτά της, ενώ η εταιρεία αύξησε τις μέσες τιμές της κατά 15% στο τρίμηνο που έληξε στις 17 Ιουνίου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία είπε ότι αναμένει πλέον ότι τα οργανικά της έσοδα θα αυξηθούν κατά 10% το 2023, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση κατά 8%.
Ταυτόχρονα, εκτίμησε ότι τα ετήσια βασικά της κέρδη ανά μετοχή θα ανέλθουν στα 7,47 δολάρια, σε σύγκριση με τα 7,27 δολ. που ανέμενε.
Διαβάστε επίσης:
Amancio Ortega: Το νέο ακίνητο που απέκτησε ο Mr Zara, με ενοικιαστή την Walmart
ΕΛΤΑ: Ποια καταστήματα διευρύνουν το ωράριό τους
Κωνσταντίνος Γεράρδος (Πλαίσιο): Μας ενδιαφέρει η Κωτσόβολος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»