ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε προχωρημένες συνομιλίες βρίσκεται η PepsiCo για την απόκτηση ενός πιο healthy brand αναψυκτικών με την ονομασία Poppi, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg από άτομα που γνωρίζουν το θέμα, αλλά δεν επιθυμούν να κατονομαστούν.
Ο κολοσσός των ποτών με έδρα τη Νέα Υόρκη, θα μπορούσε να ανακοινώσει το deal την επόμενη εβδομάδα, με την τιμή εξαγοράς που συζητείται να ανέρχεται σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σημειώνεται ότι η PepsiCo σχεδίαζε να λανσάρει το δικό της υγιεινό αναψυκτικό (τη λεγόμενη functional soda) υπό την επωνυμία Soulboost, ωστόσο αποφάσισε να σταματήσει την προσπάθεια, καθώς υπήρχαν ενδείξεις ότι δεν θα γνώριζε ουσιαστική επιτυχία.
Παρόλο που οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο, θα μπορούσαν να καθυστερήσουν, σημειώνουν τα άτομα με γνώση του θέματος.
Ένας εκπρόσωπος της PepsiCo αρνήθηκε να σχολιάσει, ενώ κανένας εκπρόσωπος της Poppi δεν απάντησε σε αίτημα του Bloomberg για σχολιασμό της είδησης.
Δυναμική άνοδος στα υγιεινά αναψυκτικά
Η κατηγορία “υγιεινά αναψυκτικά” γνωρίζει μεγάλη “άνθιση” το τελευταίο διάστημα, ειδικά σε σύγκριση με τα τυπικά αναψυκτικά.
Τα αναψυκτικά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, μπορεί να περιλαμβάνουν συστατικά που δεν βρίσκονται στα τυπικά αναψυκτικά, όπως πρεβιοτικά, προβιοτικά και πρόσθετες φυτικές ίνες, ενώ οι εταιρείες πίσω από αυτά υποστηρίζουν ότι στοχεύουν στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 60% στις ΗΠΑ σε σχέση με πέρσι, με οδηγούς τις Olipop και Poppi.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και η Coca-Cola κυκλοφόρησε πρόσφατα το δικό της πρεβιοτικό αναψυκτικό, το Simply Pop.
Στροφή στα υγιεινά
Η PepsiCo, δε, έχει στραφεί πρόσφατα σε εξαγορές πιο υγιεινών εμπορικών σημάτων.
Τον Οκτώβριο, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξαγοράσει τη Siete Foods για 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τον επόμενο μήνα, ανέφερε ότι θα εξαγόραζε το υπόλοιπο 50% της Sabra Dipping και της PepsiCo-Strauss Fresh Dips & Spreads International GmbH.
«Επικρατεί ένα υψηλότερο επίπεδο ευαισθητοποίησης των Αμερικανών καταναλωτών σχετικά με την υγεία και την ευεξία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Ramon Laguarta στην τηλεδιάσκεψη της PepsiCo τον Φεβρουάριο με τους επενδυτές.
Ποια είναι η Poppi
Η Poppi με έδρα το Όστιν ιδρύθηκε από τους Allison Ellsworth και Stephen Ellsworth.
Κέρδισε έδαφος το 2018 όταν στην εταιρεία – τότε γνωστή ως Mother – επένδυσε ο Rohan Oza της Cavu Venture Partners μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής Shark Tank.
Μια σειρά από διασημότητες, όπως η Nicole Scherzinger και η Ellie Goulding, έχουν επίσης υποστηρίξει την εταιρεία.
Ωστόσο, η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με μια ομαδική αγωγή το 2024 για το σλόγκαν της “υγιεινά για το έντερο”, κάτι που έχει αφαιρεθεί πια από τον ιστότοπό της.
Η δικηγορική εταιρεία Top Class Actions ανέφερε ότι σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η εταιρεία αναφέρει ψευδώς ότι τα αναψυκτικά Poppi κάνουν καλό στην υγεία του εντέρου των καταναλωτών, όταν στην πραγματικότητα περιέχουν ελάχιστα πρεβιοτικά και πάρα πολύ ζάχαρη.
Η Poppi από την άλλη ανέφερε ότι «η αγωγή δεν έχει νομικό έρεισμα, επισημαίνοντας ότι θα παλέψει ενάντια στους αβάσιμους ισχυρισμούς».
Διαβάστε επίσης:
Και η PepsiCo μειώνει τις πολιτικές για τη διαφορετικότητα μετά την επιστροφή του Τραμπ
Liberty Global: Ενδιαφέρον για εξαγορά του μεριδίου της Vodafone σε ολλανδική κοινοπραξία
UniCredit: Πράσινο φως από την ΕΚΤ για το 29,9% της Commerzbank – Το deal παραμένει αβέβαιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Έσπασε το σερί των επτά πτωτικών εβδομάδων το WTI
- Τέμπη: «Έχω κι άλλο τρένο που κατεβαίνει απο κει» – Η απίστευτη συνομιλία του σταθμάρχη με τον ρυθμιστή έλξης από την μοιραία νύχτα
- Σαλαμίνα: Νεκρή εντοπίστηκε η 61χρονη που έπεσε από πλοίο στον Σαρωνικό
- Συρία: Οι Κούρδοι απορρίπτουν το νέο συνταγματικό πλαίσιο που παρουσίασαν οι νέες αρχές της Συρίας
