«Πρεμιέρα» με τα πρώτα της καταστήματα στην Αθήνα κάνει η Pepco, η πολυεθνική αλυσίδα, που απλώνεται σε όλη την Ευρώπη με μια επιθετική ατζέντα ανάπτυξης.

Το πρώτο κατάστημα στο Piraeus Retail Park ανοίγει αύριο τις πύλες του και το δεύτερο στις 13 Οκτωβρίου στην Πέτρου Ράλλη ενώ μέσα στους επόμενους τρεις μήνες θα έχουν ανοίξει άλλα οκτώ καταστήματα της εκπτωτικής αλυσίδας.

Θεωρείται άμεσα ανταγωνιστική για τη Jumbo, καθώς μέσα από τα 3.000 καταστήματα που έχει σε όλη την Ευρώπη πωλούνται είδη ένδυσης, οικιακός εξοπλισμός, είδη διακόσμησης, αξεσουάρ μόδας σε χαμηλές τιμές, δηλαδή το ίδιο κωδικολόγιο με αυτό που βρίσκουν οι καταναλωτές στα καταστήματα του κ. Βακάκη.

Άνοιγμα δέκα καταστημάτων μέχρι το τέλος του 2022

Τα καταστήματα είναι μικρού μεγέθους και μέσα από αυτά θα προσφέρεται μία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.

Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal  και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά  ή χριστουγεννιάτικα είδη.

Σε ενημερωτική συνάντηση που έγινε χθες για την παρουσίαση του πρώτου καταστήματος Pepco, οι επικεφαλής της εταιρείας σημείωσαν ότι ήδη έχουν γίνει οι συμφωνίες- με μισθώσεις χώρων- για τα επόμενα επτά καταστήματα. Ετσι, μετά το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος στην οδό Πέτρου Ράλλη, δίπλα από το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτη την άλλη εβδομάδα θα ακολουθήσει το τρίτο σε δύο εβδομάδες στη Λάρισα, στο Fashion Center. Με βάση το πλάνο ακολουθεί το Ιλιον, δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και μετά επέκταση σε όλη τη χώρα.

 Η Ελλάδα, η 17η αγορά στην Ευρώπη

Η Ελλάδα είναι η 17η αγορά μας στην Ευρώπη, σημείωσε ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, συμπληρώνοντας ότι «έχουμε επιθετική ατζέντα ανάπτυξης».

Ο αριθμός των καταστημάτων που θα ανοίξουν είναι απροσδιόριστος ενώ όπως είπε δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Οι ρυθμοί επέκτασης της εκπτωτικής αλυσίδας σε επίπεδο φυσικών καταστημάτων είναι εντυπωσιακοί.

Το 2016 άνοιξε το 1000ο κατάστημα και τέσσερα χρόνια μετά το 2020 ο αριθμός των καταστημάτων διπλασιάστηκε και σήμερα είναι στις 3.000.

Η εταιρεία, θυγατρική του ομίλου Pepco Group, εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας και με EBIDTA 457 εκατ. ευρώ πέρυσι, είναι leader στις αγορές της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας, όπου έχει 122 και 400 καταστήματα αντίστοιχα και ο επικεφαλής της εταιρείας εκφράζει την αισιοδοξία ότι  η Pepco και θα αποδειχτεί δημοφιλής στους Έλληνες πελάτες μας – καθώς η χώρα αποτελεί βασική αγορά για τον Όμιλο».

Το μότο της Pepco είμαστε «οι μεγαλύτεροι, οι πιο φιλικοί και οι φθηνότεροι» είναι αυτό που αποτελεί και τον πυλώνα ανάπτυξής της σημείωσε  η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη. Πρόσθεσε επίσης, ότι : «Το λανσάρισμα της Pepco στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος του εν εξελίξει προγράμματος επέκτασης των καταστημάτων μας – του μεγαλύτερου μοχλού δημιουργίας αξίας του Ομίλου – και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά.»

Η  Pepco απασχολεί 24.000 εργαζόμενους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες. Το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην ελληνική αγορά, με σχέδια για πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων στην Ελλάδα κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της.

Διαβάστε επίσης

Αδ. Γεωργιάδης: Εξετάζεται το ενδεχόμενο περιορισμού του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων