Να βελτιωθούν οι δείκτες και να κερδίσει σε τρεις σημαντικούς διαγωνισμούς στη γλωσσομάθεια σε Μ. Βρετανία, Αυστραλία και Καναδά είναι οι στόχοι της Peoplecert για φέτος όπως παρουσιάστηκαν στους εργαζόμενους στην κοπή της πίτας της εταιρείας στο Intercontinental.

Παρουσιάζοντας τους στόχους για το 2024, ο Βύρων Νικολαΐδης, Ιδρυτής και CEO της PeopleCert, ανέφερε ότι η εταιρεία έχει διατηρήσει τα τελευταία 10 χρόνια έναν εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης που κινείται στο 34%. Αναγνωρίζοντας τη δυναμική αυτή, προέτρεψε όλους «να κρατήσουμε την ίδια συνταγή της επιτυχίας» λέγοντας με έμφαση:

1

«Η PeopleCert έχει εξελιχθεί από έναν οργανισμό που διενεργεί εξετάσεις σε έναν οργανισμό πνευματικής ιδιοκτησίας που παράγει υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικό υλικό μέσω της τεχνολογίας e-learning. Για το έτος 2024, θέτουμε ως στόχο τη βελτίωση όλων των δεικτών της εταιρείας και την περαιτέρω αξιοποίηση των δυνατοτήτων της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας και της αποτελεσματικότητας για την επίτευξη των στόχων ο Νικολαΐδης είπε: Έτσι θα επιτύχουμε και το 2024. Όλοι Μαζί! Όλοι πρέπει να λειτουργούμε σαν ελβετικό ρολόι». Τέλος, ενέπνευσε την ομάδα του με το νέο σύνθημα της εταιρείας, “Dream it, Do it,” ενθαρρύνοντάς τους να εμπνευστούν, να ονειρευτούν και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

Επίσης παρουσίαστηκε μια εσωτερική έρευνα για το πως βλέπουν οι εργαζόμενοι την εταιρεία.

Τί κάνει την PeopleCert εργοδότη επιλογής; Η εσωτερική έρευνα που έγινε από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, δείχνει ότι οι εργαζόμενοι στη συντριπτική τους πλειονόηττα νιώθουν υπερήφανοι και εκφράζουν τη χαρά τους για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας, καθιστώντας τους ίδιους αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της επιτυχίας. Αλλά αυτό που καθιστά την PeopleCert ξεχωριστή, όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν οι εργαζόμενοι, είναι η πραγματική φροντίδα για τους εργαζόμενους.

Οι ευκαιρίες για εξέλιξη και καριέρα είναι απόλυτα προσβάσιμες για όλους, ενώ η στήριξη από τη διοίκηση στις ανάγκες των ανθρώπων της καταδεικνύει μια πραγματική οικογενειακή κουλτούρα. Το γεγονός ότι η PeopleCert αναδείχθηκε ως το πρώτο ελληνικό “unicorn” αντανακλά την αίσθηση πρωταθλητισμού που υπάρχει ανάμεσα στους εργαζόμενους της.

Ο Βύρων Νικολαΐδης μίλησε από μία τεράστια οθόνη 20 μέτρων επί 3 ύψος.

Το σακάκι που φορά (δεν είναι… στυλιστικό λάθος) το φορούσαν περίπου 50 εργαζόμενοι οι οποίοι ανήκουν στο club PeopleCert , δηλ εργάζονται στην εταιρεία πάνω από 15 χρόνια. Οσοι εργάζονται από 5 έως 10 χρόνια φορούσαν μπλε σακάκι. Δηλαδη 176 υπάλληλοι από 920 είναι από 5 έως 20 χρόνια στην εταιρεία.