Τον διπλασιασμό των χρημάτων που επένδυσε στην αγορά ενός panamax bulker πριν από δύο χρόνια φαίνεται πως θα πετύχει η ελληνική ναυτιλιακή Primebulk Shipmanagement, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Παύλος Κορώνης.

Σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες, η ναυτιλιακή προχώρησε στην πώληση του φορτηγού πλοίου Solana (χωρητικότητας 74.756-dwt και κατασκευής 2001 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries) σε εταιρεία κινέζικων συμφερόντων έναντι 8,7 εκατ. δολαρίων.

Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Carras Hellas τον Απρίλιο του 2016, για 4,3 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το tradewinds.

Αυτό αναμένεται να είναι το δεύτερο deal της εταιρείας, μετά την κίνησή της, τον Ιούλιο του 2017, να πουλήσει στην ινδική εταιρεία Hermes Maritime το bulk carrier Aesara (χωρητικότητας 75.202-dwt και κατασκευής 2001 στις γιάρδες Hyundai Samho Heavy Industries) για ποσό της τάξεως των 7,5 εκατ. δολαρίων. Η Primebulk Shipmanagement είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο από την Reederei Nord τον Απρίλιο του 2016, έναντι 3,8 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, ο στόλος της Primebulk αποτελείται από 6 bulkers, από handysize έως panamax, και τρία δεξαμενόπλοια. Επίσης η ναυτιλιακή ελέγχει ακόμη ένα φορτηγό πλοίο το Sofie Victory (χωρητικότητας 63.073-dwt και κατασκευής 2016) μέσω κοινοπραξίας (50-50) με την EGD Holding of Bergen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Clarksons: Στα 105 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιάννης Αγγελικούσης: Παραμένει στην κορυφή με αξία στόλου 7,6 δισ. δολ. Ποιοι εφοπλιστές ακολουθούν

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στην 7η θέση των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών εμπορικών λιμανιών ο Πειραιάς