ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην επόμενη φάση της περνάει η διαδικασία για το έργο Πάτρα – Πύργος μετά τη δημοπράτηση της 8ης εργολαβίας. Προσωρινός μειοδότης, με έκπτωση 52,4%, για τη συγκεκριμένη εργολαβία, που αφορά στο τμήμα Μιντιλόγλι – ΒΙΠΕ Πάτρας, με προϋπολογισμό 74,4 εκατ. ευρώ, αναδείχθηκε η ιταλική GD Infrastrutture η οποία συνεργάζεται με την ελληνική εταιρεία Μηχανική του Πρ. Εμφιετζόγλου και η οποία έχει ανακηρυχθεί προσωρινός μειοδότης για ακόμα ένα τμήμα του εν λόγω αυτοκινητοδρόμου, το τμήμα Σαγέικα – Κάτω Αχαγιά (6η εργολαβία) με έκπτωση 53,40%.
Για τις 4 πρώτες εργολαβίες που αφορούν το τμήμα από τον Πύργο μέχρι και τη Βάρδα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα, με εκπτώσεις 53,05%, 55,32%, 57,45% και 50,39% αντίστοιχα. Στον 5ο διαγωνισμό, για το τμήμα Βάρδα – Σαγέικα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Ξανθάκης – ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 49,90% και στον 7ο, για το τμήμα Κάτω Αχαγιά – ΒΙΠΕ Πάτρας, η ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 50,99%.
Να σημειωθεί ότι η διαδικασία για το έργο Πάτρα – Πύργος έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020 με προϋπολογισμό 355,6 εκατ. ευρώ. Ο δε αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, συνολικού μήκους 75 χλμ, είχε εξαιρεθεί από το έργο παραχώρησης της Ολυμπία Οδού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Νετανιάχου: Θα συνεχίσουμε να πλήττουμε τους αντάρτες «μέχρι να τελειώσουμε τη δουλειά»
- Δυτικής Μακεδονία: Με αντιολισθητικές αλυσίδες εξακολουθεί να διεξάγεται η κυκλοφορία
- Γάζα: Το Ισραήλ έπλήξε κρησφύγετα πυρήνων της Ισλαμικής Τζιχάντ – Παγώνει η συμφωνία για εκεχειρία
- Πρόεδρος Παναμά: “Δεν υπάρχουν Κινέζοι στρατιώτες στη Διώρυγα του Παναμά” απαντά στις κατηγορίες του Τραμπ