• Business

    Παρασκήνιο: Γιατί αποχώρησε ο Λ. Βρεττάκος από την ΑΒ Βασιλόπουλος

    Λεωνίδας Βρεττάκος

    Λεωνίδας Βρεττάκος. AB Βασιλόπουλος


    Από το «τιμόνι» της ΑΒ Βασιλόπουλος αποφάσισε να αποχωρήσει ο Λεωνίδας Βρεττάκος ύστερα από 4 παραγωγικά χρόνια γεμάτα προκλήσεις και επιτυχίες.

    Η είδηση εν πολλοίς ξάφνιασε την αγορά, καθώς ήρθε σχετικά αναπάντεχα, αφού κανείς δεν περίμενε ότι θα υπάρξει αλλαγή σκυτάλης στην κορυφαία αλυσίδα της χώρας αυτήν την περίοδο.

    Συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει μια σχετική προειδοποίηση προκειμένου η μετάβαση να γίνει ομαλά και χωρίς κραδασμούς.

    Οι άνθρωποι που γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις αναφέρουν πως η αποχώρηση του κ. Βρεττάκου ήρθε απόλυτα φυσιολογικά και αποτελεί προσωπική του απόφαση. Ακόμη λένε οτι ο κ. Βρεττάκος θεώρησε πως ο κύκλος του στην ηγεσία της ΑΒ Βασιλόπουλος έκλεισε και πως η εταιρεία θα έπρεπε να κάνει μια καινούργια αρχή με έναν νέο ηγέτη στο τιμόνι της.

    Ξεκαθαρίζουν ακόμη πως δεν συνδέεται σε καμία περίπτωση με τα τελευταία δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τα αποτελέσματα της αλυσίδας, τα οποία, όπως λένε, είναι πολύ θετικά δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική αγορά.

    «Ο κ. Βρεττάκος οδήγησε την εταιρεία με αποφασιστικότητα σε νέες επιτυχίες, παρά τις αντιξοότητες», αναφέρουν χαρακτηριστικά, ενώ προσθέτουν πως η κερδοφορία της εταιρείας παραμένει εξαιρετικά υψηλή καθ’ όλη τη διάρκεια που βρισκόταν στα ηνία της.

    Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να σημειωθεί πως υπό την καθοδήγηση του κ. Βρεττάκου η εταιρεία προχώρησε σε μια σειρά από επιθετικές κινήσεις, οι οποίες την έφεραν ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και την κατέστησαν ικανή να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που αναδύονταν σε διάφορες κατηγορίες. Ενδεικτική είναι η κίνηση της ΑΒ Βασιλόπουλος να εισέλθει στη μικρή λιανική μέσα από ένα πρωτοποριακό concept franchisee το οποίο αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία στην ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια.

    Επιπλέον, από τις πιο εμβληματικές κινήσεις είναι και η απόφαση για αλλαγή του μοντέλου των προσφορών, οι οποίες γίνονται σταδιακά πιο προσωποποιήμενες και πιο στοχευμένες στις ανάγκες των καταναλωτών. Μια τακτική που δεν ακολουθείται από τις υπόλοιπες αλυσίδες και αναμένεται να προσθέσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία.

    Να σημειωθεί ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος στα χρόνια που ο κ. Βρεττάκος είχε την ευθύνη έφτασε σε τζίρο τα 2 δισ. ευρώ και ξεπέρασε τα 400 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Επιπλέον, παρέδωσε την εταιρεία με μια δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης και αρκετά εύρωστη για να κάνει το επόμενο βήμα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αλλαγή κορυφής στην AB Βασιλόπουλος: «Τέλος εποχής» για τον Βρεττάκο. Ποιος αναλαμβάνει τα ηνία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βγήκαν τα «μαχαίρια» στο λιανεμπόριο: Τι κρύβεται πίσω από τις δόλιες διαρροές που αμαυρώνουν την εικόνα του κλάδου



    ΣΧΟΛΙΑ