ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με την ολοκλήρωση και του μέρους αυτού, λειτουργεί πλέον πλήρης σηματοδότηση στα τμήματα Αγ. Ανάργυροι – Οινόη, και η Τηλεδιοίκηση από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη, καθώς και από Θεσσαλονίκη μέχρι και τον Προμαχώνα.
Παράλληλα, παραδόθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) της Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ. Το ΚΕΚ Λάρισας είναι ένα υπερσύγχρονο κέντρο τηλεδιοίκησης το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για τον έλεγχο και τη λειτουργία διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Τέλος, μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, από Οινόη μέχρι Τιθορέα, το οποίο θα ελέγχεται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ – Τιθορέα.
Με την παράδοση και του ανωτέρου τμήματος σηματοδότησης και την ένταξή του στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ ο άξονας από την έξοδο της Αθήνας μέχρι και την Θεσσαλονίκη θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ θα λειτουργεί και το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS επί γραμμής (επιτρόχιο), μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Ο σιδηρόδρομος εξελίσσεται με γνώμονα την ασφάλεια τον σεβασμό και την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.
Διαβάστε επίσης
ΟΣΕ: Αγώνας δρόμου για την έγκαιρη ολοκλήρωση της αμαρτωλής 717 και την ασφαλή λειτουργία των τρένων
ΡΑΣ: Ποια 5 κομβικά σημεία συζητήθηκαν στη συνάντηση με το Σωματείο εργαζομένων του ΟΣΕ
Σταϊκούρας: Προτεραιότητα του υπουργείου η ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς