ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στα δύο αντίπαλα στρατόπεδα όπως είναι γνωστό συμμετέχουν μεγάλες ξένες εταιρείες και τρεις από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς ομίλους της χώρας.
Πρόκειται ειδικότερα για τις κοινοπραξίες:
1. VINCI Highways S.A.S – VINCI Concesiones S.A.S – Μυτιληναιος – Άβαξ και
2. ΓΕΚ Τέρνα – EGIS Projects S.A.
Ωστόσο, για να αναδειχθεί ο ανάδοχος υπάρχουν και άλλα βήματα.
Παρουσία των εκπροσώπων των δύο κοινοπραξιών θα ανοίξουν μόνο τα νομιμοποιητικά έγγραφα (επάρκεια χρηματοδότησης, επιχειρηματικό σχέδιο, εγγυητικές επιστολές κ.λ.π.).
Οι κοινοπραξίες δεν θα μάθουν σε αυτή τη φάση την προσφορά του αντιπάλου τους και αυτό γιατί αν η διαφορά μεταξύ των δύο οικονομικών προσφορών είναι μέχρι 15% θα ζητηθεί και από τις δύο βελτιωμένη προσφορά.
Αν η διαφορά είναι μεγαλύτερη θα ζητηθεί από την κοινοπραξία που έκανε τη μεγαλύτερη οικονομική προσφορά να δώσει βελτιωμένη.
Όπως εκτιμάται αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις εξαιτίας προσφυγών η διαδικασία δύναται να ολοκληρωθεί έως τα μέσα Αυγούστου.
Η Εγνατία Οδός είναι οδικός άξονας, μήκους 658 χιλιομέτρων, με πλήρη έλεγχο προσβάσεων και διαχωρισμένο οδόστρωμα, που έχει ήδη κατασκευαστεί και βρίσκεται σε λειτουργία. Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για χρονική περίοδο 35 ετών.
Η διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού έχει ξεκινήσει πριν 7 χρόνια με τη δεύτερη φάση της να διαρκεί πάνω από 2,5. Αρχικά ενδιαφέρον εκδήλωσαν 9 φορείς – κοινοπραξίες, στη συνέχεια μειώθηκαν σε 7 ακολούθως σε 3 και εν τέλει θα ανοίξουν οι οικονομικές προσφορές των δύο προαναφερόμενων κοινοπραξιών.
Διαβάστε επίσης
Εγνατία Οδός: Τον Ιούλιο το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών από το ΤΑΙΠΕΔ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!