ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι το έχουμε δει να φοράνε το παπούτσι αυτό, μικροί και μεγάλοι. Η Adidas ανακοίνωσε μέσω του Bloomberg, ότι ο σούπερ σταρ της περασμένης χρονιάς ήταν στην πραγματικότητα το ίδιο το Superstar. Το σχέδιο αυτό, που γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία, έγινε εμμονή και φορέθηκε από ανθρώπους κάθε ηλικίας, πούλησε 15 εκατομμύρια ζευγάρια και έφερε στα ταμεία της εταιρείας μεγάλα ποσά, τόσα ώστε να χαρακτηρίζεται από το Bloomberg ως το παπούτσι που έσωσε την εταιρεία.
Η επαναφορά του από τα ’70s έγινε αρχικά με την υπογραφή μια σειράς από τον Pharrell που κυκλοφόρησε σε 50 διαφορετικά χρώματα και μέσα σε λίγοι καιρό η επιτυχία εξαργυρώθηκε με δεκάδες ακόμη εκδοχές που έγιναν ανάρπαστες. Σε οικονομικά νούμερα, αυτό σημαίνει πως για κάθε δέκα δολάρια που μπήκαν στα ταμεία της Adidas από τις πωλήσεις όλων των ειδών, το ένα δολάριο προέρχεται από το σχέδιο αυτό.
Το παπούτσι αυτό το οποίο έγινε η ναυαρχίδα της Adidas για την περασμένη χρονιά, έδωσε ώθηση σε όλη τη σειρά Originals η οποία είδε τις πωλήσεις να εκτινάσσονται με αύξηση 46% στο τζίρο, νούμερο που καμία άλλη σειρά ή κατηγορία της εταιρείας δεν κατάφερε να προσεγγίσει. Η δεύτερη πιο μεγάλη αύξηση σε πωλήσεις σημειώθηκε στην ποδοσφαιρική σειρά με πρωταγωνιστή τον Lionel Messi.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών