ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Η Παπουτσάνης στην απάντησή της επισημαίνει πως από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, η ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών της αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα και παρακολουθεί συνεχώς την εξέλιξη της πανδημίας και επεκτείνει και εμπλουτίζει τα μέτρα που λαμβάνει προς αυτήν την κατεύθυνση.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας για την περίοδο 1.1.2020 έως 30.9.2020
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων εμφάνισε συρρίκνωση κατά 63% στους πρώτους εννέα μήνες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, επηρεασμένη από τις ιδιαίτερες συνθήκες που επέβαλλε η πανδημία και οι οποίες δεν επέτρεψαν στα ξενοδοχεία να λειτουργήσουν όπως προγραμμάτιζαν.
Προϊόντα Τρίτων: (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) Η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 99% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2019. Στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων συνέβαλλε η περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού όπως και η υλοποίηση νέας συνεργασίας για την παραγωγή σαπώνων, επίσης με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία. Παράλληλα, οι πωλήσεις στέρεου σαπουνιού τόσο σε πελάτες εσωτερικού όσο και σε πελάτες εξωτερικού ήταν ενισχυμένες. Συγχρόνως, στην ανάπτυξη της κατηγορίας συνέβαλλε και η πώληση αντισηπτικών σε βιομηχανικούς πελάτες από την εγχώρια αγορά.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Η συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται στις αγορές του εξωτερικού και αναπτύχθηκε κατά 34%. Η διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και η γενικότερα αυξημένη ζήτηση, καθώς αποτελεί ενδιάμεσο προϊόν που χρησιμοποιείται για την παραγωγή σαπώνων, συνέβαλλαν στην επέκταση των πωλήσεων.
Προοπτικές
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Παπουτσάνης, για το υπόλοιπο του έτους οι προοπτικές παραμένουν θετικές, ενώ η επόμενη χρονιά αναμένεται να κινηθεί επίσης ανοδικά, οδηγούμενη όπως προαναφέρθηκε και από την πλήρη ανάπτυξη εμπορικής συνεργασίας με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία, η οποία ξεκίνησε εντός του τρίτου τριμήνου του τρέχοντος έτους.
Επιπλέον, ώθηση στον κύκλο εργασιών αναμένεται να προσφέρει η περαιτέρω επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών που διατηρεί η Παπουτσάνης με άλλες πολυεθνικές εταιρείες αλλά και η υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων στο τμήμα μορφοποίησης σαπώνων, που θα της δώσουν τη δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγική της δυναμικότητα. Η έναρξη παραγωγής συνθετικού σαπουνιού θα εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της εταιρείας στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Παράλληλα, έχουν ήδη αρχίσει και πραγματοποιούνται ενέργειες που εστιάζουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands της Παπουτσάνης, οι οποίες εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν εξίσου στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
Κλείνοντας, λόγω της πανδημίας και των συνεπειών της που αναμένεται να υφίστανται και για μέρος του 2021, η εταιρεία θεωρεί πως η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων, αν και θα βελτιωθεί μερικώς τη νέα χρονιά σε σχέση με το 2020, δεν θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα