ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
– Η κατηγορία Επώνυμων Προϊόντων αυξήθηκε κατά 100% το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και όχι 26% όπως αναφέρεται. Η εν λόγω κατηγορία ωφελήθηκε από την αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
– Η κατηγορία Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) αυξήθηκε κατά 134% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019, και όχι 48% όπως αναφέρεται. Η ανάπτυξη προήλθε από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία του εξωτερικού, την ενισχυμένη ζήτηση πελατών εσωτερικού και εξωτερικού σε στερεό σαπούνι και άλλα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τις πωλήσεις αντισηπτικών προϊόντων σε βιομηχανικούς πελάτες.
– Οι προαναφερθείσες αλλαγές δεν επηρεάζουν το συνολικό κύκλο εργασιών της εταιρείας για τη συγκεκριμένη περίοδο, ο οποίος ανήλθε, όπως σωστά αναφέρεται στην ανακοίνωση της 7ης Ιουλίου 2020, σε 20,9 εκατ. ευρώ, έναντι 14,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 45%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΣΦΑ: Αύξηση μεταφορικής ικανότητας και νέες πηγές προμήθειας αερίου με τον κάθετο διάδρομο προς ΝΑ Ευρώπη
- ΣΥΡΙΖΑ: Στις κάλπες σήμερα για την ανάδειξη νέου προέδρου – Ποιοι έχουν δικαίωμα ψήφου
- Καιρός: Αισθητή πτώση της θερμοκρασίας σε όλη τη χώρα – Παγετός κατά τόπους
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια