ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Σταθερά ανοδική πορεία καταγράφει ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 15,7% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανήλθε σε 24,19 εκατ. ευρώ, έναντι 20,92 εκατ. ευρώ που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Σύμφωνα με την Παπουτσάνη, οι λόγοι που συνέβαλλαν στη αύξηση στον κύκλο εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις που σημείωσε η εταιρεία στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας.
Οι εξαγωγές της εταιρίας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 60% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 38% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 8% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 54% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα
Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 2,5% το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Εδώ πρέπει να αναφερθεί ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19. Εκτός αντισηπτικών οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με πέρυσι.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα
Η κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 μειώθηκε κατά περίπου 5% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το τρέχον εξάμηνο η Ελλάδα συνεισέφερε περίπου τα 2/3 των πωλήσεων της κατηγορίας, με τις εξαγωγές να καλύπτουν το υπόλοιπο ενώ το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο η σχέση ήταν αντίστροφη. Σε κάθε περίπτωση με την εικόνα που έχει η εταιρεία σήμερα από τις παραγγελίες εσωτερικού αλλά και εξωτερικού και σε συνδυασμό με τις νέες συμφωνίες με διεθνείς αλυσίδες που αρχίζουν να υλοποιούνται η εκτίμηση είναι ότι το τρέχον έτος η κατηγορία θα παρουσιάσει αύξηση κατά τουλάχιστον 60% σε σχέση με το 2020.
Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)
Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση 28% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού (οι σχετικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 69% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020) για την παραγωγή προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Σημειώνεται ότι και αυτή η κατηγορία είχε ευνοηθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από πωλήσεις αντισηπτικών στο εσωτερικό. Εκτιμάται ότι η καλή πορεία της κατηγορίας θα ενταθεί το υπόλοιπο του έτους, δεδομένου ότι ήδη βρίσκονται υπό υλοποίηση νέα έργα με υπάρχοντες και νέους πελάτες που θα αποδώσουν το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών
Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά κυρίως εξαγωγές και αναπτύχθηκε κατά 15%. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας σαν έναν από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περεταίρω την κατηγορία.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που διατηρήσαμε τους διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 καθώς αποδεικνύουμε ότι διαθέτουμε ένα ισχυρό πλάνο ανάπτυξης και μία αποτελεσματική επιχειρηματική στρατηγική. Αν και το 2021 παραμένει ακόμα μία εξαιρετικά ρευστή χρονιά, με τη συνεχιζόμενη ανασφάλεια λόγω της πανδημίας και της επακόλουθης αρνητικής επίδρασης της στον τουρισμό, αλλά και λόγω των αυξήσεων τιμών των πρώτων υλών, ενέργειας και μεταφορικών να διαμορφώνει ένα περιβάλλον προκλήσεων, πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε να σημειώνουμε ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης διατηρώντας αλλά και ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της Παπουτσάνης στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Με κυρίαρχες προτεραιότητες τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την εξωστρέφεια, συνεχίζουμε να υλοποιούμε το επενδυτικό μας πλάνο, εστιάζοντας παράλληλα στη διαμόρφωση νέων εμπορικών πρωτοβουλιών, στην προώθηση των προϊόντων μας και στην είσοδο μας σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Για το σύνολο του έτους και με βάση τις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε ανάπτυξη άνω του 20% σε σχέση με πέρυσι».
Διαβάστε επίσης
Σαράντης: Η Estee Lauder άσκησε το δικαίωμα αγοράς για μετοχές της ELCA
Επιβολή διοικητικού προστίμου 50.000 ευρώ σε τράπεζα για χρέωση εξόδων σε στεγαστικό δάνειο
Eurostat: Κατά 28,1% μειώθηκαν οι τιμές κατοικιών στην Ελλάδα από το 2010 – Αύξηση 15% στην ΕΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΣΕΕ: Μείωση εργοδοτικών εισφορών ως κίνητρο για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
- Ρουμανία: Ο απερχόμενος, φιλοευρωπαίος πρωθυπουργός Τσολάκου έλαβε εντολή σχηματισμού κυβέρνησης
- Ελληνική Τράπεζα: Ο Άγιος Βασίλης στο Παιδογκολογικό του Μακάρειου Νοσοκομείου
- Κοντογεώργης: Η κυβέρνηση έχει έναν σταθερό προγραμματισμό, ο οποίος επικαιροποιείται συνεχώς