• Fraport Greece, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024

    Business

    Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024: Ταξίδι στη γεύση και στην γαστρονομική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία»

    • NewsRoom

    Κάθε τόπος είναι η ιστορία και ο πολιτισμός του και κάθε ταξίδι μια ευκαιρία να γνωρίσει κανείς διάφορες πτυχές του πολιτισμού αυτού. Και ένα σημαντικό κομμάτι του πολιτισμού κάθε περιοχής είναι η γαστρονομική της παράδοση, όπως έχει διαμορφωθεί στο πέρασμα του χρόνου, αποτελώντας υπό μία έννοια ζωντανό μάρτυρα της ιστορίας της. Γεγονός αδιαμφισβήτητο στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης και της μεγάλης γαστρονομικής κληρονομιάς της.

    Γι’ αυτό και στις 27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, η Fraport Greece, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Δήμο Θέρμης και την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης έδωσαν στο κοινό που περίμενε στον χώρο αναχωρήσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία» την ευκαιρία να κάνει ένα ταξίδι στη γεύση με σκοπό την ανάδειξη της βραβευμένης τοπικής κουζίνας η οποία αποτελεί βασικό συστατικό της τουριστικής εμπειρίας που προσφέρει η Θεσσαλονίκη στους τουρίστες.

    Fraport Greece, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024

    Με τον τρόπο αυτό, οι επιβάτες στον χώρο των αναχωρήσεων είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία γεύση από την πλούσια γαστρονομική κληρονομιά της πόλης, η οποία έχει αναγνωριστεί διεθνώς, μέσω της ένταξής της στο Παγκόσμιο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας της UNESCO.

    Fraport Greece, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024

    Η Fraport Greece, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, επιδιώκει μέσα από αυτή τη δράση να προβάλλει την πολυσύνθετη τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης, μέσω της ανάδειξης της υψηλής γαστρονομικής δυναμικής της, προσφέροντας στους επιβάτες μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει τη φιλοξενία με την τοπική παράδοση.

    Fraport Greece, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2024

    Αυξημένη επιβατική κίνηση και… ρομπότ στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» το 2024

    Η Fraport Greece είναι, άλλωστε, υπεύθυνη για την πρώτη και την τελευταία εικόνα που εντυπώνονται στον κόσμο που φτάνει και αναχωρεί από την περιοχή ή τη χώρα μέσω του αεροδρομίου «Μακεδονία», μεριμνώντας έτσι ώστε να προσφέρει πάντα μια ιδιαίτερη ταξιδιωτική εμπειρία. Γι’ αυτό και οι επενδύσεις στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, το οποίο αποτελεί τη ναυαρχίδα της Fraport Greece, αλλά και αλλού, δεν σταματούν, παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις που σημειώνει.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γενικού διευθυντή ανάπτυξης της Fraport Greece, Γεώργιου Βήλου, ο αερολιμένας «Μακεδονία» αναμένεται να προσελκύσει φέτος περίπου 7,2- 7,3 εκατ. επιβάτες, από 7,03 εκατ. επιβάτες το 2023 και μόλις 5,7 εκατ. το 2016, όταν το αεροδρόμιο «πέρασε» στη διαχείριση της Fraport.

    Επίσης, στο πρόγραμμα του αεροδρομίου «Μακεδονία» έχουν προστεθεί φέτος 10 δρομολόγια και τρεις χώρες (Φινλανδία, Μολδαβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη) επιπλέον, ενώ έξι ακόμα αεροπορικές εταιρείες (οι LOT, Flyme, SkyAlps, Evelop, Luxwing, Flylili) άρχισαν να χρησιμοποιούν τον αερολιμένα.

    Συνολικά οι 14 αερολιμένες που διαχειρίζεται η εταιρεία, μέσω των οποίων διακινήθηκαν τα τελευταία επτά χρόνια 205 εκατ. επιβάτες, εκτιμάται ότι θα εξυπηρετήσουν φέτος περίπου 36 εκατ. ταξιδιώτες (έναντι 34 εκατ. πέρυσι).

    Από αριστερά: Ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ο κ. Απόστολος Αλτάνης, Executive Chef, Regency Casino Thessaloniki & Hyatt Regency Thessaloniki, η κα. Κατερίνα Πολλάτου, Airline Marketing & Development Manager/ Commercial & Business Development της Fraport Greece, ο κ. Βασίλης Γάκης, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Τουριστικής Ανάπτυξης και Διαδημοτικής Συνεργασίας, Δήμου Θεσσαλονίκης, ο κ. Σωτήρης Ευαγγέλου, Executive Chef, Makedonia Palace Hotel και ο κ. Δημήτρης Τσανανάς, Executive Chef, The Met Hotel Thessaloniki

     

    Κατά τον κ. Βήλο, η Θεσσαλονίκη έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης ως τουριστικός προορισμός και ιδίως ως πόλης έλξης για «city breaks» (σύντομες αστικές αποδράσεις), τις οποίες η Fraport επιδιώκει να αξιοποιήσει και μέσω της συμμετοχής της στη σύμπραξη τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, από κοινού με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δράσεις που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την προβολή της διεθνώς.