ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η DNB Bank, η ABN AMRO, η BNP Paribas, η Danish Finance Finance και η SEB είναι οι κύριοι διοργανωτές του δανείου.
Τα υπόλοιπα 240 εκατ. δολ., χρησιμοποιούνται για την αναχρηματοδότηση γκρουπ 26 πλοίων: 4 Newcastlemax, 4 Capesize, 2 Post Panamax, 14 Kamsarmax και 2 Supramax.
Η κίνηση αυτή αποτελεί ορόσημο για τη Star Bulk και τους δανειστές της, οι οποίοι είναι πρωτοπόροι στα “πράσινα δάνεια” για επενδύσεις ξηρού χύδην φορτίου, που αποσκοπούν στην προώθηση της μείωσης των θαλάσσιων εκπομπών και της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού 2020, αναφέρει σε ανακοίνωση της η ναυτιλιακή.
Σημειώνεται ότι, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρία, το αναμενόμενο μέσο κόστος για τις εργασίες, συμπεριλαμβανομένης και της εγκατάστασης, αναμένεται να διαμορφωθεί κάτω από τα 2 εκατ. δολ. ανά πλοίο.
Παράλληλα, η Star Bulk έχε εξασφαλίσει συμβόλαια με κορυφαία ναυπηγεία για την εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων. Σημειώνεται ότι περίπου στο 35% των εγκαταστάσεων, οι εργασίες μετασκευής θα πραγματοποιηθούν την ώρα που τα πλοία θα βρίσκονται στη θάλασσα, με το χρόνο ναύλωσης να μειώνεται κατά 50% έως 60%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί η A. Φράγκου προχωρά σε συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαλέντης: Ραβασάκι από τον Nasdaq στην Pyxis Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιατί οι ισχυροί Έλληνες εφοπλιστές στέλνουν τα τάνκερ τους στα διαλυτήρια. Οι τελευταίες κινήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ