Επιστροφή στην κερδοφορία για τη ναυτιλιακή Star Bulk Carriers, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πέτρου Παππά, η οποία στο τέταρτο τρίμηνο του 2017 επωφελήθηκε από την ανάκαμψη στην αγορά του ξηρού φορτίου, χάρη και στην επέκταση του στόλου της.

Το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας για το δ’ τρίμηνο 2017 διαμορφώθηκε σε κέρδη 23,9 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 33,1 εκατ. δολαρίων κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2016, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες των αναλυτών και διαμορφώθηκαν στα 37 σεντς του δολαρίου, όταν στο δ’ τρίμηνο του 2016 είχαν καταγραφεί ζημίες ανά μετοχή της τάξεως των 58 σεντς.

Ο τζίρος της εταιρείας έφτασε τα 107,7 εκατομμύρια δολάρια, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (63,2 εκατ. δολάρια), γεγονός που αποδίδεται τόσο στην άνοδο των τιμών ναύλωσης, όσο και στην επέκταση του στόλου της εταιρείας, που κατά μέσο όρο στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 περιελάμβανε 76,8 πλοία, έναντι 70,6 πλοίων στο δ’ τρίμηνο του 2016.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Star Bulk, Πέτρος Παππάς, δήλωσε πολύ ικανοποιημένος που η Star Bulk επέστρεψε στην κερδοφορία μετά από τρία δύσκολα χρόνια, υπογραμμίζοντας το γεγονός της αξιοποίησης του 100% του στόλου της εταιρείας, με μέση τιμή χρονοναύλωσης στα 13.860 δολάρια ημερησίως, ενώ για το πρώτο τρίμηνο του 2018 ανέφερε πως η εταιρεία έχει εξασφαλίσει ναύλωση για το 86% των διαθέσιμων ημερών των πλοίων της, με μέση τιμή στα 12.700 δολάρια ημερησίως.

Ο ίδιος επεσήμανε πως η Star Bulk αποπλήρωσε δανειακές οφειλές της έξι μήνες νωρίτερα απ’ όσο προγραμματιζόταν βάσει των συμφωνιών αναδιάρθρωσης των οφειλών της και αποπλήρωσε 35,6 εκατ. δολάρια μέσω του μηχανισμού cash sweep της εταιρείας, ενώ δήλωσε αισιόδοξος για το υπόλοιπο 2018.

Σημειώνεται ότι η Star Bulk διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 72 πλοία, με συνολικό τονάζ 7,8 εκατομμυρίων dwt.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Γ. Οικονόμου: Αυξημένα έσοδα και συρρίκνωση ζημιών για τη Dryship

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δ. Βερνίκος: H Vernicos Tugs & Salvage υποδέχθηκε το Cosco Taurus

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation