Στην παραγγελία ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς LNG προχώρησε η ναυτιλιακή GasLog, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού.

Κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2017 αλλά και ολόκληρου του προηγούμενου έτους, η διοίκηση της εταιρίας έκανε γνωστό ότι στις 12 Ιανουαρίου 2018,  υπέγραψε συμφωνία με τα ναυπηγεία Samsung για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς LNG (Hull No. 2213), χωρητικότητας 180.000 cbm, με ημερομηνία παράδοσης το δεέτερο τρίμηνο του 2020.

Το συγκεκριμένο πλοίο θα ναυλωθεί στην Pioneer Shipping Limited, θυγατρικής της Centrica plc για χρονική περίοδο περίπου επτά ετών.

Η GasLog εμφάνισε στο τέταρτο τρίμηνο του 2017 αποτελέσματα πιο αδύναμα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Συγκεκριμένα, τα κέρδη ανήλθαν στα 29,69 εκατ. δολ. έναντι 46,43 εκατ. δολ. το ίδιο τρίμηνο του 2016. Αντίστοιχα, τα έσοδα στο τρίμηνο ανήλθαν στα 135,8 εκατ. δολ. έναντι 126,5 εκατ. δολ. το τελευταίο τρίμηνο του 2016, γεγονός που αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στα αυξημένα έξοδα των πλοίων που λειτουργούν στη spot αγορά.

Ωστόσο, στο σύνολο του 2017, τα κέρδη της ναυτιλιακήε διαμορφώθηκαν στα 84,2 εκατ. δολ. έναντι 28,1 εκατ. δολ. το 2016. Τα έσοδα έφτασαν στα 525,2εκατ. δολ. από 466,1 εκατ. δολ. το 2016.

Ο Paul Wogan, Διευθύνων Σύμβουλος της GasLog, σχολίασε μεταξύ άλλων: “Η GasLog ανακοίνωσε ένα ακόμη ισχυρό τρίμηνο, επιτυγχάνοντας ρεκόρ τριμηνιαίων και ετήσιων εσόδων και EBITDA, λόγω των βελτιωμένων κερδών από τη θέση του στόλου μας και την ισχυρή απόδοση των ναυλωμένων πλοίων μας, συμπεριλαμβανομένων και των νεότευκτων του 2016, που παραλάβαμε. Πρόσφατα παραλάβαμε και το GasLog Houston, το οποίο αμέσως ναυλάσαμε βραχυπρόθεσμα, σε έναν σημαντικό παραγωγό LNG.”

Σημειώνεται ότι για το συγκεκριμένο πλοίο η εταιρία έχει υπογράψει συμβόλαιο μακροχρόνιας ναύλωσης με τη Shell, το οποίο ξεκινά στο τέλος του 2018.

Ακόμη ο κ. Wogan τόνισε: “Βρίσκουμε ενθαρρυντικά τα σημάδια της συνεχόμενης αύξησης της ζήτησης για LNG, και έχουμε την πεποίηθηση ότι τους επόμενους 12-18 μήνες θα ληφθούν τελικές αποφάσεις για νέα έργα, αρκετά από τα οποία θα χρειαστούν αυξημένη ναυτιλιακή μεταφορική ικανότητα.”

Paul Wogan. Διευθύνων Σύμβουλος GasLog

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Χατζηιωάννου: Γιατί η Safe Bulkers προτιμά τα μεταχειρισμένα πλοία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Nέα κερδοφόρα συμφωνία για τα τάνκερ της TEN

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα διαλυτήρια στέλνουν πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές