ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο αναλυτής Φώτης αναβάθμισε τη μετοχή της εταιρείας από equal-weight σε overweight και αύξησε την τιμή-στόχο από τα 20 δολάρια στα 22 δολάρια. Όπως εξήγησε, “οι κινεζικοί δασμοί στο αμερικανικό LNG πιθανόν να έχουν περιορισμένη επίπτωση στη ναυτιλιακή ζήτηση, όμως έχουν δημιουργήσει ένα ελκυστικό risk-reward για τη μετοχή της GasLog”.
Ο ίδιος θεωρεί πως η GasLog αναπτύσσεται ταχύτερα από την αγορά του LNG και αναμένει πως η παγκόσμια ζήτηση για LNG θα ξεπεράσει τις προσδοκίες, χάρη στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες της Κίνας, με τις τιμές spot για πλοία LNG να ανέρχονται στα 74.000 δολάρια ημερησίως περίπου, θεαματικά αυξημένες σε ετήσια βάση.
“Η GasLog αυτή τη στιγμή έχει πέντε πλοία TFDE που συμμετέχουν στην αγορά spot, τα οποία μέχρι πρόσφατα επιβάρυναν τα οικονομικά της αποτελέσματα και τώρα μπορούν να εκμεταλλευθούν την άνοδο των τιμών”, σημείωσε ο αναλυτής, σύμφωνα με το TradeWinds, προσθέτοντας: “Ακόμα δύο μη δεσμευμένα νεότευκτα X-DF με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων και λιγότερα αέρια εξάτμισης λογικά θα μπορέσουν να αναζητήσουν συμβόλαια στο πιο ευνοϊκό περιβάλλον τιμών”.