Έμφαση θα δοθεί και στην εκπαίδευση των ανθρώπων που σερβίρουν αλκοόλ μέσα από το πρόγραμμα Learning For Life, προκειμένου να προωθήσουν με τον κατάλληλο τρόπο τα προϊόντα της εταιρείας.
«Η επένδυση στην Ελλάδα αυξάνεται, όπως αυξάνονται και τα νούμερά μας», υπογράμμισε η κ. Πηνελόπη Κούρκαφα, προσθέτοντας πως, παρότι η περσινή χρονιά κινήθηκε χαμηλότερα των προσδοκιών, η εταιρεία κατάφερε να ανεβάσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία της.
Η ίδια εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία των πωλήσεων και τη νέα χρονιά, λέγοντας πως περιμένει μια καλύτερη χρονιά από την περσινή λόγω της ανοδικής πορείας του τουρισμού.
«Προσδοκούμε στον τουρισμό, όπως όλη η Ελλάδα. Είναι για εμάς ένας πυλώνας ανάπτυξης», ανέφερε, επισημαίνοντας ωστόσο πως εάν δεν πάει καλά ο τουρισμός τότε τα πράγματα θα δυσκολέψουν.
Όλα αυτά τη στιγμή που η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών κινείται «σε ρηχά νερά» τα τελευταία πέντε χρόνια, με ανάπτυξη που δεν υπερβαίνει το 5% σε ετήσια βάση. Ρυθμοί που δεν είναι ικανοί να καλύψουν την καθίζηση που υπέστη ο κλάδος (-46%), από την κατακόρυφη αύξηση της φορολογίας το 2011 που εκτόξευσε την τελική τιμή των προϊόντων.
Σύμφωνα με την κ. Κούρκαφα, η φορολογία ευθύνεται και για την έκρηξη του λαθρεμπορίου αλκοόλ και της φοροδιαφυγής, ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα καθώς μεγάλωσε το κίνητρο.
Όπως είπε, σήμερα σε ένα μπουκάλι αλκοόλ αξίας 19 ευρώ, περίπου 8 με 9 ευρώ είναι φόροι. Κάτι που απαντάται μόνο στην Αγγλία και στις σκανδιναβικές χώρες, όπου τα επίπεδα μισθών είναι πολύ μεγαλύτερα.
Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε πως συνεχίζονται οι προσπάθειες του κλάδου να πείσουν τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες να προχωρήσουν σε αποκλιμάκωση της φορολογίας.
«Πάμε προς ποτά χωρίς… αλκοόλ»
Όσον αφορά στις νέες τάσεις που αρχίζουν να εμφανίζονται στην κατανάλωση αλκοόλ, η κ. Κούρκαφα ανέφερε πως τα λευκά ποτά (τζιν, βότκα, ρούμι, τεκίλα) κερδίζουν έδαφος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, και ειδικά το τζιν, το οποίο αναπτύσσεται με διψήφιους ρυθμούς ενώ τόνισε πως σταδιακά οδηγούμαστε σε ποτά με λιγότερο ή και καθόλου αλκοόλ.
Βέβαια, κορυφαίο σε πωλήσεις ποτό στην Ελλάδα παραμένει το ουίσκι, το οποίο διατηρεί τα σκήπτρα. Την ίδια ώρα, έδαφος κερδίζουν και τα reserve ποτά που κυμαίνονται μεταξύ 30 και 50 ευρώ το μπουκάλι καθώς υπάρχουν αρκετοί καταναλωτές που προτιμούν να καταναλώσουν λιγότερο, αλλά πιο ποιοτικό προϊόν.
Η Diageo είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και τον κόσμο. Στην Ελλάδα, η DIAGEO διακινεί μία μεγάλη σειρά σημάτων, που κατέχουν κορυφαία θέση στην εκάστοτε κατηγορία, όπως τα whiskies Johnnie Walker, Haig, Dimple, Cardhu και τα Classic Malt, η Smirnoff Vodka, το Gordon’s Gin, το Baileys Creamy liqueur, η Ursus και η σαμπάνια Veuve Clicquot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κρυφτούλι με τον… οικονομικό θάνατο «παίζει» η Folli Follie
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτή είναι η μεζονέτα των 4,2 εκατ. του Μπόμπολα που βγαίνει στο «σφυρί»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κινητικότητα στην Εθνική Τράπεζα: Ποιοι φεύγουν, ποιοι έρχονται. Όλα τα ονόματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν